نیروی دریایی به ایران عزت و عظمت داد

آیت الله نوری همدانی در دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی توانست با تلاش و مجاهدت مخلصانه در مواجهه با زورگویی و قلدری دشمنان به مهین اسلامی عزت و عظمت دهد که موجب غرور ملی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت الله نوری همدانی در دیدار امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نیروی دریایی توانست با تلاش و مجاهدت مخلصانه در مواجهه با زورگویی و قلدری دشمنان به مهین اسلامی عزت و عظمت دهد که موجب غرور ملی است.

 

این مرجع تقلید در ادامه با بیان اوضاع منطقه و جهان اسلام  و با اشاره به نقشه شوم دشمنان برای تفرقه و ناامنی در میان ملت های منطقه، حفظ عزت اسلام را مورد تاکید قرار داد و گفت: متاسفانه در افغانستان، یمن، بحرین، سوریه، لبنان، عراق و هرکجای دنیا که نگاه می کنیم که درگیری هست از نقشه دشمن است.

 

آیت الله نوری همدانی افزود: دشمنان سعی می‌کنند مسلمانان را به هر شکلی به جان هم بیاندازند، نقشه از آنها، پول از آنها و همه کار از آنها و لیکن درگیری و کشته شدن و ویرانی برای مسلمان هاست.

 

این مرجع تقلید به اهمیت جایگاه جهاد پرداخت و با اشاره به حدیثی از رسول گرامی اسلام(ص) گفت: امروز روزی است که ما باید با تمام توان در مقابل دشمنان بایستیم.

 

وی همچنین با تقدیر از تلاش های مخلصانه نیروی‌های نظامی با اشاره به آیه ۸ از سوره منافقون افزود: عزت از آن خداوند،  پیامبر اکرم(ص) و مومنان است، ولی منافقان این حقیقت را درک نمی‌کنند؛ بنابراین کسی در راهی گام بردارد که عزت اسلام را پایه گذاری کند، ثواب فراوان دارد.

کد خبر 1122510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha