خدمت به مردم یکی از راه‌های مقابله با دشمنان است

فلاحی با بیان اینکه امروز خدمت به مردم یکی از راه‌های مبارزه با دشمنان است گفت: اگر بخواهیم با دشمنان و استکبار جهانی مقابله و صف دشمنان را تضعیف و صف نیروهای خودی را تقویت کنیم، ابتدا باید به مردم خدمت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «مسعود فلاحی» شامگاه (چهارشنبه ۱۰ اذر) در نشست شورای اداری و آیین تکریم فرماندار سابق و معارفه سرپرست فرمانداری اهواز اظهار کرد: من تربیت یافته طایفه شهیدان و طایفه‌ای هستم که امروز یک فرهنگ و تفکر است.

 

سرپرست فرمانداری اهواز افزود: امروز اگر آمده‌ام در سنگری دیگر و ردایی دیگر پوشیده‌ام به واسطه این است که تفکر دولت انقلابی همانند تفکر نهاد انقلابی که در آن خدمت می‌کردم، تفکر شهدا، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حریم ولایت و حرم است؛ امروز به واسطه نزدیکی این تفکرات برای خدمت آمده‌ام.

 

وی خدمت به مردم را یکی از راه‌های مبارزه با دشمنان دانست و اضافه کرد: اگر بخواهیم با دشمنان و استکبار جهانی مقابله و صف دشمنان را تضعیف و صف نیروهای خودی را تقویت کنیم، باید ابتدا به مردم خدمت کرد.

 

فلاحی تصریح کرد: امام حسین (ع) می‌فرماید حاجت‌های مردم نسبت به مسئولان نعمتی است که خدا به شما داده و من با این نگاه و تفکر تربیت شده‌ام و ردای خدمت پوشیده‌ام.

 

وی عنوان کرد: با بررسی کارنامه انقلاب متوجه می‌شویم در دورترین نقاط روستایی، با تفکر جهادی و به خصوص جهاد سازندگی جاده کشیده‌ایم و زیرساخت‌های برق، آب، گاز و تلفن را ایجاد کردیم نه با گفتار درمانی.

 

سرپرست فرمانداری اهواز یاد آور شد: امیدوارم با حضور در جلسات شورای تامین و استفاده از همه نخبگان و کمک نمایندگان، در راستای حل مسائل مختلف خوزستان و جذب سرمایه‌گذار اقدام کنیم.

 

کد خبر 1122576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha