امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون پاک شهدا است

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری یادواره شهدا را اساسی ترین راه و از ابزارهای ترویج فرهنگ شهادت، ایثار و تقوی دانست و گفت: شهدای ما همه ولایی بودند و امنیت و آرامش کشور را مدیون خون پاک این عزیزان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، یادواره ۱۲ شهید والامقام سادات امامزاده یحیی(ع) با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست بنیاد شهید استان، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از مسئولان در مصلی امام خمینی (ره) دهدشت برگزار شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در این آئین برگزاری یادواره شهدا را اساسی ترین راه و از ابزارهای ترویج فرهنگ شهادت، ایثار و تقوی دانست و گفت: شهدای ما همه ولایی بودند و امنیت و آرامش کشور را مدیون خون پاک این عزیزان هستیم.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» افزود: فرمانده میدان جنگ هشت ساله در مقابل ایران، استکبار در راس آن آمریکا بود و صدام یک عروسک خیمه شب بازی در دست آن ها بوده که آنها به حرکت در می آوردند. 

 

وی با اشاره به اینکه امام آمد تا ارزش های دینی زنده شود، تصریح کرد: دشمنان جنگ را آغاز کردند تا کشور را تجزیه کرده، انقلاب اسلامی و حکومت ولایت فقیه را ساقط کنند، تا جایی که توانستند بر عزت و شرافت این ملت تاختند، اما کسانی که به فرمان ولایت در میدان قرار گرفتند و جنگیدند، خون دادند، قهرمانانه مقاومت کردند، عزت و افتخار آفریدند همین شهیدان بودند.

 

آیت الله حسینی با تاکید بر اینکه اگر شهیدان نبودند، امنیت، آرامش و عزت را امروز نداشتیم، تصریح کرد: امروز به برکت خون شهیدان سربرافراشته و می توانیم بر این کره خاکی به عنوان یک شخص پر افتخار و با عزت فریاد بزنیم که ایرانی هستیم.  

 

امام جمعه یاسوج یادآور شد: علی رغم همه مشکلات، تهدیدها و فشارهای بی وقفه استکبار به طور عادی باید انقلاب ما شکست می خورد، اما به برکت خون شهدا و مقاومت ملت ایران و دعای خیر مردم این انقلاب بیمه شده و به زانو در نیامد.

 

وی خاطرنشان کرد کرد: علی رغم همه تهدیدهای آمریکا محموله های سوختی ایران به حرکت درآمد و مردم مظلوم و مورد تعدی استکبار را از محاصره نجات دادند.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعد از شهادت سپهبد سلیمانی با اطلاع قبلی پایگاه عین الاسد هدف ده‌ها موشک قرار گرفت و این جسارت و شجاعت ما را به جهان مخابره کرد.

 

وی افزود: نه تنها انقلاب و نظام ما با تمام فشارها شکست نخورد بلکه شکست های پی در پی و متعددی بر جبهه استکبار و استعمار در راس آمریکا وارد کرد.

 

آیت الله حسینی اظهار کرد: استکبار در سوریه، لبنان و یمن آمدند که چند روزه این کشورها را اشغال کنند، اما می بینیم به زانو در آمدند و این موفقیت ها به برکت ملت ایران است که بر دشمن یاغی و استکبار می تازد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه وظیفه ما در قبال شهدا سنگین است، تصریح کرد: ما در مشکلاتی داریم و با صبر، ایستادگی، مقاومت، تدبیر و تلاش مسئولان و دولت حل خواهند شد.

کد خبر 1122586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha