برگزاری مسابقات مدهامتان موجب ازبین بردن زمینه های مهجور بودن قرآن شده است

فاضلی زاد، گفت: برگزاری مسابقات مدهامتان موجب بوجود آمدن بستر مناسبی برای از بین بردن زمینه های مهجور بودن قرآن شده است.

بهرام فاضلی زاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: مسابقه قرآنی مدهامتان که در گروه مسابقات قرآنی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود .

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه افزود:برگزاری مسابقه قرآنی مدهامتان در سطح کانون ها موجب رشد نوجوانان و جوانان عضو در زمینه های مختلف شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز برنامه ریزی های متعددی همچون برگزاری مسابقات مدهامتان را برای اعضای کانونی در نظر گرفتند  تا علاوه به رشد و تعالی اعضا در جامعه بستر رقابت های سالم قرآنی نیز فراهم شود.

 

فاضلی زاد تصریح کرد: مسابقه« مدهامتان »به دلیل اینکه بیشتر در نسل دانش آموزی و برای جوانان و نوجوانان برگزار می‌شود، بسیار می‌تواند مفید واقع شود و دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به قرآن و بعضی از مسائلی که مربوط به حفظ، قرائت ترتیل است، یک بازخوانی داشته باشند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با اشاره به رویکرد جشنواره قرآنی «مدهامتان» اظهار کرد:ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه، ترویج معارف قرآنی، توجه به مساجد به‌عنوان پایگاه‌های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم از رویکردهای مهم این طرح قرآنی است. 

کد خبر 1122638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha