ظرفیت اتحادیه انجمن های اسلامی در زمینه کادر سازی عرصه هنر انقلاب اسلامی

حجت الاسلام وحیدی، گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی در زمینه کادر سازی عرصه هنر انقلاب اسلامی ظرفیت مناسبی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «محمد حسین وحیدی»، در در نشست هم اندیشی و تعامل  کارشناسان حوزه هنری بر ضرورت انسجام فعالیت های فرهنگی و به دور از موازی کاری در آن عرصه تأکید کرد و اظهارداشت: زمانی  جبهه واحد فرهنگی شکل می گیرد که تمامی ارگانها و نهادها در یک راستا و هماهنگ کار کنند.

 

مسئول  اتحادیه انجمن های اسلامی لرستان با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی درحوزه تارخ شفاهی موفقیت های خوبی داشته است، افزود: اتحادیه انجمن های اسلامی ظرفیت خوبی در بستر کادر سازی عرصه هنر انقلاب اسلامی دارد.

 

وی با اشاره به تشکیل کارگروه رسانه ای، افزود: این کارگروه متشکل از 25 نفر که در رشته های مختلف هنر و رسانه مشغول برنامه سازی و تولید محتوا هستند.

 

حجت الاسلام وحیدی در ادامه با بیان اینکه اتحادیه انجمن های اسلامی با همه توان در جهت انجام فعالیت های فرهنگی هنری آماده همکاری با نهادهای و دستگاه های متولی هنر به ویژه حوزه هنری است، خاطرنشان کرد، امیدوارم این جلسات هم اندیشی منجر به برنامه ریزهای های درست و کارشناسانه در جهت تولید آثار شده و فعالیت های کیفی را در پی داشته داشته باشد.

کد خبر 1122657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha