اعزام تیم درمانی تخصصی به مناطق محروم

سرهنگ ملک آرا گفت: تیم تک تخصصی بسیج جامعه پزشکی به منطقه محروم "کرگانه" خرم آباد اعزام شد .

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ «عبدالوحید ملک آرا»، افزود: ارائه خدمات درمانی به محرومام از مهمترین اهداف بسیج جامعه پزشکی است.

 

وی با اشاره به برنامه های بسیج جامعه پزشکی استان در راستای خدمت رسانی در مناطق محروم، افزود: امروز تیم تک تخصصی زنان و زایمان  بسیج جامعه پزشکی به منطقه محروم "گرکانه" از توابع شهرستان خرم آباد اعزام‌شده است. 

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان ادامه داد: به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان  تیم تک تخصصی زنان و زایمان  در محروم "کرگانه" از توابع شهرستان خرم آباد مستقر شده است.

 

وی افزود: این اکیپ شامل متخصص زنان و زایمان، ماما،کارشناس سلامت روان و  روانشناس است که با وسایل و تجهیزات موردنیاز تیم را برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با اشاره به خدمات تخصصی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه شد. ‏شامل  ویزیت، معاینه ، مشاوره و دارو به‌صورت رایگان به اهالی منطقه است و آماری که در پایان این روز می‌توان ارائه داد خدمت مستقیم به 50 نفر است.

 

ملک آرا با اشاره ارائه  کلیه خدمات تخصصی به صورت رایگان است، اظهار کرد: بنابه نیاز منطقه و هماهنگی های صورت گرفته توسط شبکه بهداشت و درمان منطقه این اعزام صورت گرفت.

کد خبر 1122663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha