مسابقه ترجمه و مفاهیم اخلاقی سوره حجرات ویژه دانش‌آموزان متوسطه و فرهنگیان کردستان

همزمان با هفته قرآن، عترت و نماز، مسابقه ترجمه و مفاهیم اخلاقی سوره حجرات ویژه دانش‌آموزان دوره اول و دوم متوسطه و فرهنگیان استان کردستان برگزار می‌شود.

نعمت مرادی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان اظهار کرد: این مسابقه قرآنی با همکاری آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج برگزار می‌شود.

 

وی یکی دیگر از برنامه‌های شاخص هفته قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش کردستان در 20 تا 26 آذر ماه جاری را برگزاری مسابقه استانی ترجمه و مفاهیم اخلاقی سوره حجرات عنوان کرد و گفت: به نفرات برتر و برگزیده در دو بخش دانش آموزان و فرهنگیان جوایز بسیار عالی اهداء می‌شود.

 

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز استان کردستان ادامه داد: چهار عدد کارت هدیه 10 میلیون ریالی، 4 عدد کارت هدیه پنج میلیون ریالی و 60 عدد کارت هدیه یک میلیون ریالی جوایز بخش دانش‌آموزی و 4 عدد کارت هدیه 10 میلیون ریالی، 4 عدد کارت هدیه پنج میلیون ریالی و 30 عدد کارت هدیه 2 میلیون ریالی جوایز بخش فرهنگیان است.  

 

مرادی همچنین به زمان برگزاری آزمون مسابقه ترجمه و مفاهیم اخلاقی سوره حجرات در دو بخش دانش آموزان و فرهنگیان نیز اشاره کرد و گفت: آزمون بخش دانش‌آموزی در تاریخ 25 آذر ماه جاری از ساعت 21 الی 21.30 شب و آزمون بخش فرهنگیان در تاریخ 26 آذر ماه از ساعت 21 الی 21.30 شب همزمان در سطح استان به صورت آنلاین و در کانال اداره قرآن، عترت و نماز در بستر شبکه شاد  به نشانی @qenkordestan برگزار خواهد شد.

 

وی افزود: دانش‌آموزان و فرهنگیان از ساعت 21 تاریخ‌های اعلام شده می‌توانند با وارد شدن به کانال قرآن، عترت و نماز در مسابقه ترجمه و مفاهیم اخلاقی سوره حجرات شرکت و از جوایز آن بهره‌مند شوند. 

کد خبر 1122665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha