رهنودهای رهبر معظم انقلاب نقشه راه جهادگران است

پرنیان گفت: منشور و نقشه راه ما در مجمع جهادگران پیام ۹ ماده ای مقام معظم رهبری است که توصیه های مهمی توسط رهبر معظم انقلاب خطاب به جهادگران داشته اند.

«ضرغام پرنیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به اینکه سه سال است که مجمع جهادگران کشورتشکیل شده است، اظهار داشت: خدمت به محرومان و محرومیت زدایی مهم ترین رویکرد این مجمع است.

 

وی با اشاره به رهنمود های رهبر معظم انقلاب در خصوص فعالیت های جهادی، افزود: منشور و نقشه راه ما در مجمع جهادگران پیام 9 ماده ای مقام معظم رهبری است که توصیه های مهمی توسط رهبر معظم انقلاب خطاب به جهادگران داشته اند.

 

دبیر مجمع جهادگران کشور خاطرنشان کرد: این رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی سرلوحه کار مجمع جهادگران و  نقشه راه آینده فعالیت های این مجمع  چه در حوزه خود سازی، چه در حوزه کار عمرانی، چه در حوزه ارتباط گیری دستگاه های قادر به پشتیبان و چه در حوزه دخالت  دادن مردم روستا در حوزه مطالبه گری در آینده است.

 

وی ابراز کرد: یکی از پیام های مهم این رهنمودهای رهبر معظم انقلاب این است که ضمن تاکید بر کیفی سازی و توانمند سازی گروه های جهادی، تبدیل شدن گفتمان جهادی به گفتمان عمومی غالب در جامعه است.

 

پرنیان تصریح کرد: در این راستا تاکید شده است که  گروه های جهادی با رفتار، منش و پی گیری اهداف خود روحیه جهادی را در جامعه رواج و آحاد مردم را با این تفکر همراه کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: دیگر نکته مهم  پیام رهبر معظم انقلاب، انعکاس هنرمندانه فعالیت های جهادی به مردم جهت ترغیب و تشویق دیگران برای حضور در فعالیت های جهادی است.

 

پرنیان دیگر وظیفه مهم مجمع جهادگران را مطالبه گری درون سازمانی و برون سازی دانست و خاطرنشان کرد: مطالبه درون سازمانی گروه های جهادی از بسیج سازندگی و ارکان اصلی سپاه، طبق وظیفه زاتی است در سال 1389 مقام معظم رهبری به دوش بسیج سازندگی جهت هدایت، پشتیبانی و تسهیل برای گسترش گروه های جهادی گذاشتند.

 

وی افزود: مطالبه درون سازمانی به این سمت است که گروه های جهادی از بسیج سازندگی نواحی پشتیبانی های لازم را مطالبه می کنند.

 

دبیر مجمع جهادگران کشور اذعان داشت: مطالبه گری برون سازمانی هم در حوزه مسئولین خارج از بسیج شامل دستگاه های قادر در امر پشتیبانی است.

 

پرنیان  خاطرنشان کرد: جهادگران وقتی در مناطق محروم کشور مشغول خدمت رسانی می شوند، در واقع صدای مردم محروم هستند و مطالبات گروه های جهادی در راستای رفع مشکلات و دغدغه های محرومان است.

 

وی در ادامه با اشاره به انسجام و وحدت بین گروه های جهادی، افزود: در سایه تلاش مجمع جهادگران امروز گروه های جهادی در سراسر کشور و مجمع جهادگران به مانند زنجیره ای متصل به هم هستند.

 

پرنیان ابراز کرد: گروه های جهادی امروز منسجم ترین شبکه متصل به هم از حیث نیروهای جهادی به عنوان یک شبکه است که برکات این انسجام در بحران های به وجود می آید قابل مشاهده است.

کد خبر 1122673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha