۱۷۰ دستگاه ویلچر به معلولان استان اردبیل اهدا شد

افتخاری گفت: ۱۱۰ دستگاه ویلچر به همت ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) برای معلولان استان پیش بینی کرده بودیم که با مشارکت موسسه آبشار عاطفه ها این تعداد به ۱۷۰ دستگاه توانستیم افزایش دهیم و امروز همراه با بسته معیشتی به معلولان استان اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «مهدی افتخاری» امروز (11 آذرماه) در مراسم اهدای 170 دستگاه ویلچر به معلولان استان همزمان با هفته جهانی حمایت از معلولان به همت ستاد فرمان اجرایی امام (ره) در استان و موسسه خیریه آبشار عاطفه ها، گفت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) آمادگی کامل برای حمایت از معلولان و افراد تحت پوشش بهزیستی استان را دارد.

 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان اردبیل تصریح کرد: ستاد در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و عمرانی فعال است و در سال جاری بیش از 140 هزار بسته معیشتی و کمک مومنانه در پویش های مختلف از جمله بهداشتی، لوازم التحریر، مواد غذایی و پروتئینی را در اختیار اقشار مختلف مردم قرار داده است.

 

وی اظهار داشت: در زمینه حمایت از دانش آموزان مناطق محروم و افزایش فضای آموزشی استان در ساخت 28 مدرسه مشارکت داشته ایم.

 

افتخاری عنوان کرد: مشارکت در احداث 60 مسجد روستایی و مناطق محروم و ساخت یک هزار مسکن برای اقشار محروم جامعه از دیگر برگ های زرین افتخارات ستاد است.

 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان افزود: از اواخر سال 98 نیز با ابلاغ حمایت از مشاغل خانگی و خرد تا کنون بیش از 1300 وام و تسهیلات برای متقاضیان اهدا شده است و هم چنین پرونده 1300 متقاضی نیز در حال بررسی که امیدواریم تا پایان سال این رقم به حدود 3 هزار نیز برسد.

 

افتخاری یادآور شد: امیدواریم با همدلی و همراهی دستگاه های همچون بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) بتوانیم از جامعه هدف آنها حمایت کنیم و به همت گروه های جهادی بسته های معیشتی در اختیار آنها قرار دهیم.

 

کد خبر 1122680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha