باید حمایت از فعالیت کانون ها  ازسوی ارگان های فرهنگی بیش از پیش تقویت و ارتقاء یابد

حجت الاسلام اکبری، گفت: مسائل کانون های فرهنگی باید در اولویت قرار بگیرد و حمایت از این فعالیت ها ازسوی ارگان های فرهنگی بیش از پیش تقویت و ارتقاء یابد.

حجت الاسلام اله رضا  اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: انقلاب اسلامی از مساجد آغاز شد و اسلام محور تمام فعالیت ها بوده لذا در فضای مساجد برنامه های هنری می بایست درچهارچوب و متناسب با مسجد باشد.

 

 

امام جمعه سنقر و کلیایی  افزود: بی‌شک برای ارتقای فعالیت‌های فرهنگی متولیان امر و دستگاه های فرهنگی باید بتوانند در این حوزه فعالیت کنند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطخ شهر و روستاهای شهرستان فعالیت دارند و علاوه بر فعالیت‌های قرآنی و دینی، برنامه‌های مناسبتی، فعالیت‌های اجتماعی، هنری و فرهنگی را انجام می‌دهند.

 

 

حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: انتظار می‌رود تمامی رشته های فرهنگی و هنری مورد نیاز در حوزه کانون های فرهنگی و هنری مساجد تعریف و از ظرفیت این مجموعه ها  جهت اجرای برنامه ها استفاده شود.

 

 

امام جمعه سنقر و کلیایی با اشاره به اینکه کانون‌ها باید افراد مختلف جامعه را به سمت مساجد جذب کنند، اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری  احیا کننده نقش واقعی مساجد در جامعه هستند.

کد خبر 1122686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha