مدارس علوم و معارف اسلامی مکانی برای توسعه فرهنگ دینی میان دانش‌آموزان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت: مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا بهترین جایگاه برای توسعه فرهنگ دینی و برآورده کننده نیازهای عقیدتی و اخلاقی دانش‌آموزان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عباس عبدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در جریان بازدید از مدرسه پسرانه صدرا قروه و در دیدار با مدیر این مدرسه اظهار کرد: مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا بهترین جایگاه برای توسعه فرهنگ دینی و برآورده کننده نیازهای عقیدتی و اخلاقی دانش آموزان به خصوص با در نظر گرفتن نیاز امروز جامعه است.

 

وی افزود: توجه به فرهنگ سازی و شناخت دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا به جامعه از مهم‌ترین نیازهای امروز جامعه ماست و مدیران مدارس ما باید در این زمینه فعال باشند.

 

حجت‌الاسلام عبدی گفت: محور قرار دادن قرآن در فعالیت‌ها، تلاش برای حفظ قرآن، برگزاری دورههای آموزش احکام و عقاید اسلامی، صحت قرائت نماز، و برگزاری مناسبت‌های مذهبی از اهم فعالیت‌های روحانیون مستقر در مدارس است.

 

احمد مستوفی مدیر مدرسه پسرانه علوم و معارف اسلامی صدرا نیز در این دیدار اقامه نماز جماعت و اجرای برنامه‌های فرهنگی در مناسبت‌های دینی و ملی را از برنامه‌های اولویت‌دار  این مدرسه در راستای تعمیق باورهای دینی و اعتقادی دانش‌آموزان دانست و شرط ورود به دبیرستان صدرا را علاوه بر داشتن معدل بالا، مقید بودن به مبانی دینی و داشتن تعهد اخلاقی دانش‌آموزان عنوان کرد.

 

حجت‌الاسلام حمیدی نیا روحانی مستقر مدرسه علوم معارف پسرانه صدرا شهرستان به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده درمدارس صدرا وهمچنین مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهرک قلعه پرداخت.

 

کد خبر 1122695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha