سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص کنگره ملی شهدای ایلام فضای جدیدی در مقابل ما قرار داد

سردار شاکرمی با بیان اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص کنگره ملی شهدای ایلام فضای جدیدی در مقابل ما قرار داد، گفت: کنگره عظیم شهدای استان در این دو ماه خلاصه نمی شود و همه ایلام در این جهاد شریک هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام، اظهار کرد: با برگزاری کنگره ملی و عظیم ۳ هزار شهید استان ایلام، امروز صدای شهیدان بر کل استان طنین انداز شده است.

 

سردار« جمال شاکرمی» تصریح کرد: شکوه و عظمت شهیدان استان ایلام در بیانات رهبر فرزانه و معظم انقلاب با دست اندرکاران کنگره ملی شهدای استان بیشتر نمایان و آشکار بود.

 

وی ابراز کرد: در جریان کنگره ملی شهدای استان، برای سال های متمادی در حوزه های مختلف از جمله نوشتاری، فیلم و محرومیت زدایی کار انجام گرفته است، کنگره در این دو ماه خلاصه نمی شود و همه ایلام در این جهاد شریک هستند.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام ابراز کرد: رهبر انقلاب فضای جدیدی را در مقابل ما قرار دادند و ما یاد گرفتیم در کنگره ها بیشتر به مردم نزدیک شویم.

 

سردار شاکرمی با اشاره به برکات برگزاری کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام، گفت: در کنار خدمات محرومیت زدایی و عمرانی، اقدامات موثر فرهنگی و هنری متعددی انجام گرفت که تولید فیلم، مستند، کتاب، تابلو فرش و دیگر آثار فاخر تولید شده که برای نسل های آینده ماندگار خواهد ماند.

کد خبر 1122702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha