اقتصاد و فرهنگ جزو موضوعات اساسی کشور است که باید آن را تقویت کرد

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: اقتصاد و فرهنگ همچنان جزو موضوعات اساسی و دوبال اساسی کشور است که باید آن را تقویت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین نوش‌آبادی نماینده مردم دیار ۱۵ خرداد در‌ مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری شهرستان پیشوا که با حضور فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولین در محل فرمانداری برگزار شد، گفت:علت ماندگاری نام شهید آیت الله مدرس این است که ایشان دیانت را با سیاست عجین و آمیخته کرده بود و بنا به فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) باید ابعاد فکری و شخصیتی این سیاستمدار عالم را تبیین کنیم.
وی افزود: مردم ولی نعمتان اصلی هستند و شانیت مسئولان به خاطر وجود آنان است و‌ تمام ارکان نظام از مردم مشروعیت می‌گیرند.
نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در خصوص عملکرد مجلس یازدهم اظهار داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری و نقشه راهی که ترسیم فرمودند، مجلس شورای اسلامی کار خود را بر حمایت، تعامل و همکاری با دولت بنا نهاده که این همکاری، شعاری نبوده و به معنای واقعی است.
نوش آبادی در خصوص برنامه های آتی شهرستان های دیار ۱۵خرداد بیان داشت: با حضور استاندار و فرماندار بومی و‌ جهادی، چشم‌انداز و افق روشنی برای دیار ۱۵ خرداد متصور می‌شود و باید از این فرصت بسیار طلایی در راستای حل مشکلات و نیازهای مردم قدم برداشت.
وی ادامه داد: در این مدت نشست‌های متعددی با استاندار تهران برگزار شده و بررسی‌های زیادی برای حل بسیاری از مسائل منطقه و مورد مطالبه مردم در حوزه‌های حمل و نقل، مترو، بیمارستان، آب و ... که جزو مباحث کلان و جدی است، انگام گرفته و کنار آن مباحث جزئی‌تر را نیز پیگیری می‌کنیم. اقتصاد و فرهنگ همچنان جزو موضوعات اساسی و دوبال اساسی کشور است که باید آن را تقویت کرد.
نوش آبادی مجلس را در کنار دولت دانست و عنوان کرد: مجلس یازدهم از زمان شروع فعالیت خود به مسائل اساسی پرداخته که ممکن است آثار و نتایج آن هنوز در سطح کشور ساری و جاری نشده باشد که با وجود دولت جدید و‌ انقلابی آثار آن در کشور مشاهده خواهد شد، جلسات نزدیکی بین قوا شکل گرفته که نویددهنده و امیدوارکننده برای آینده کشور است.

کد خبر 1122703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha