مهم ترین برنامه دشمن نفوذ به شعائر فرهنگی و مذهبی است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کاشان گفت: مهم ترین برنامه دشمن در شرایط کنونی نفوذ به مبانی و شعائر فرهنگی و مذهبی و بی تفاوت کردن مردم نسبت به آن است و از این رو باید برای حفظ این سرمایه‌های اجتماعی و آئینی تلاش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، عفت پدرام فر در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی فرهنگ‌سرای المهدی کاشان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به شیوع ویروس کرونا و افزایش ضریب نفوذ اینترنت در بین خانواده‌ها گفت: اینترنت همانند چاقوی دو لبه‌ای است که ضرر و منفعت آن در دو لبه آن نهفته شده است.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی کاشان با بیان اینکه فرهنگ بسیج همانند دیگر شعائر دینی و مذهبی باید زنده نگه داشته شود، ابراز داشت: مهم ترین برنامه دشمن در شرایط کنونی نفوذ به مبانی و شعائر فرهنگی و مذهبی و بی تفاوت کردن مردم نسبت به آن است و از این رو باید برای حفظ این سرمایه‌های اجتماعی و آئینی تلاش کرد.

 

پدرام فر با تاکید بر اینکه باید با آموزش‌های پیوسته و تولید محتواهای مبتنی بر فرهنگ و مذهب خودمان ضررهای اینترنت را برای خانواده‌ها و به خصوص فرزندان به حداقل برسانیم، افزود: البته ضروری است خانواده و به خصوص والدین هم در استفاده از تکنولوژی برای مقابله با آسیب‌های فضای مجازی به روز باشند.

 

 فرهنگسرای‌المهدی در راستای ارتقاء سطح سواد رسانه‌ای و به منظور آشنایی با فضای مجازی، فرصت‌ها و آسیب‌های آن اقدام به برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی با عنوان رفرش( (refresh ) در منطقه ۵ شهری کرده است./

کد خبر 1122716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha