لبیک شهدا به دعوت به جهاد راه و رسم اهل بیت (ع) است

آیت الله دژکام گفت: شهدا مقابل به دعوت به جهاد لبیک گفتند که این راه و رسم اهل بیت (ع) است و اعتماد به رهبری و ولی فقیه در باور شهدای ما جای دارد که موجب شد اطاعت از رهبری تا لحظه آخر مورد توجه شهید استوار قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت‌ الله «لطف ‌الله دژکام»، امروز (پنج شنبه 11 آذر) در نخستین مراسم سالگرد شهید حاج «عبدالرسول استوار» که با حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: برگزاری آئین بزرگداشت شهدای مدافع حرم در سومین حرم اهل بیت (ع) مایه مباهات ماست.

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز افزود: شهید «استوار» از ویژگی هایی که امام علی (ع) برای برادران و همرزمان خودشان تبیین کرده اند برخوردار است که تلاوت قرآن از آنهاست زیرا  سپاه مدافع فرهنگ قرآن است.

وی اضافه کرد: شهید استوار در عمل به اعتقادات خود و ایستادن پای قرآن و سند تحول آموزش و پرورش مثال زدنی است و تلاش کرد قرآن کریم، کتاب تربیت نسل جدید شود.

آیت الله دژکام عمل به وظیفه را از ویژگی های شاخص شهدای والا مقام دانست و بیان کرد: راه پیروزی انقلاب اسلامی ما مقاومت و اجرای وظیفه الهی است.

وی ادامه داد: شهدا به زنده نگاه داشتن سنت اهل بیت (ع) و خاندان پیامبر توجه ویژه داشته اند و ایجاد ارتباط شهید سلیمانی از شرق تا غرب دنیای اسلام با هدف احیای سنت پیامبر (ص) بود.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: شهدا مقابل به دعوت به جهاد لبیک گفتند که این راه و رسم اهل بیت (ع) است و اعتماد به رهبری و ولی فقیه در باور شهدای ما جای دارد که موجب شد اطاعت از رهبری تا لحظه آخر مورد توجه شهید استوار قرار بگیرد.

کد خبر 1122722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha