مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند چشم انتظار حمایت خیرین

​عرب زاده گفت: موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر (علیه السلام) بیرجند در راستای تامین مخارج و آذوغه و سایر خدمات به جمعیت ۴۰۰ نفری تحت سرپرستی خود، نیازمند کمک خیرین و نیکوکاران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حامد عرب زاده» امروز (11 آذر) در نشست خبری با بیان اینکه هم اکنون بیش از 400 معلول و سالمند در موسسه توانبخشی حضرت علی اکبر(علیه السلام) بیرجند سرپرستی می شوند، اظهار داشت: این مرکز چهار بخش خدمات روزانه، خواهران، برادران و سالمندان را با 45 نیرو دارد.

 

وی با اشاره به اینکه در شرایط ویروس کرونا، توان‌بخشی حضرت علی اکبر(علیه السلام) توانست با قرنطینه و نگهداری درست، از سالمندان و معلولان پرستاری کند، گفت: تاکنون تنها 28 سالمند و 83 معلول گرفتار بیماری کرونا شدند که از این تعداد متاسفانه 7 سالمند از دنیا رفتند و مابقی درمان شدند.

 

مدیرعامل موسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) بیرجند با اشاره به اینکه پروژه آب‌درمانی توانبخشی حضرت علی اکبر(علیه السلام) با همراهی سازمان بهزیستی در دهه فجر افتتاح خواهد شد، افزود: همچنین کاردرمانی معلولان و سالمندان به‌صورت همه‌روزه در این مرکز انجام می‌شود.

 

عرب زاده با بیان اینکه از خیرین تقاضا داریم در زمینه آذوقه و مواد غذایی نان میوه و سایر خدمات مرکز توان‌بخشی حضرت علی‌اکبر(علیه السلام) را یاری کنند، گفت: نیازمند حمایت خیرین و همراهی آن‌ها در بخش های مختلف هستیم تا یکسری از هزینه‌های مرکز را کاهش دهیم.

 

 

 

 

کد خبر 1122744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha