حضور بسیج و مردم در صحنه گره‌گشای بسیاری از مشکلات جامعه است

خلیلیان یکی از پایه های اقتصاد مقاومتی و رفع مشکلات را حضور مردم و بسیج در صحنه دانست و گفت: به شدت در این زمان به حضور بسیج و مردم کشور نیازمندیم تا بتوانیم بسیاری از مسائل و مشکلات مربوط به اقتصاد و عمران و توسعه کشور را رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» امروز (پنجشنبه ۱۱ آذر) در مراسم رزمایش مقتدرانه جهادگران بسیج سازندگی، با بیان اینکه دولت مردمی و انقلابی عزم خود را جزم کرده تا با روحیه بسیجی و فرهنگ جهادی، کشور را به سمت اهداف والای انقلاب اسلامی سوق دهد اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام مردمی بر پایه اسلام و منبعث از انقلاب اسلامی به رهبری روحانیت است که در رأس آن امام راحل و در تداوم آن رهبری مقام معظم رهبری قرار دارند.

 

استاندار خوزستان افزود: از بدو انقلاب حضور گسترده مردم در تشکیل نظام جمهوری اسلامی، تمام تصمیمات اعم از تنظیم قانون اساسی و تشکیل مجلس شورای اسلامی و همچنین ریاست جمهوری بر پایه حضور گسترده و رأی مردم بوده است.

 

وی اضافه کرد: امام خمینی اعتقاد بسیار زیادی به حضور گسترده همه مردم در همه عرصه ها داشتند به همین خاطر بسیج مستضعفین را راه اندازی کردند که آثار اتصال انقلاب به نیروی مردم را در پیروزی مردم در جنگ و دفاع مقدس مشاهده کردیم.

 

خلیلیان تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید بسیار زیادی بر سپردن امور به مردم دارند و هر جا مردم حضور پیدا کردند، به موفقیت های بی نظیری دست پیدا کردیم که در این بین، بسیج حلقه واصل و محقق کننده فرمایشات مقام معظم رهبری است.

 

وی با اشاره به اینکه در عرصه های مختلف از جمله عرصه سازندگی باید از این نیروی بی‌بدیل استفاده کنیم ادامه داد: به شدت در این زمان به حضور بسیج و مردم کشور نیازمندیم تا بتوانیم بسیاری از مسائل و مشکلات مربوط به اقتصاد و عمران و توسعه کشور را رفع کنیم و در مسیر سازندگی کشور به سمت اهداف والای انقلاب اسلامی و ساخت یک کشور و نظام در تراز انقلاب اسلامی ایران قرار بگیریم و باید این مسیر را تداوم ببخشیم.

 

استاندار خوزستان عنوان کرد: یکی از پایه های اقتصاد مقاومتی حضور مردم و بسیج است که بسیار گره گشاست و اولین گروه‌هایی که در سیل ۲ سال اخیر و زلزله اندیکا حضور پیدا کردند بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی بودند که به کمک مردم شتافتند و پس از آن دولت توانست با تشکیل قرارگاه هایی و سازماندهی آنها با تقسیم کار به پیشبرد اهداف کمک کند.

 

وی یاد آور شد: همچنین برای شروع این اقدامات بخشی از اعتبارات مورد نیاز را از اعتبارات استانداری از مجاری قانونی در نظر گرفتیم و در اختیار بسیج سازندگی قرار دادیم و خوشبختانه پس از سفر سرزده ریاست جمهور شاهد سرعت گرفتن کارها بودیم و همچنین به تدریج سرعت اقدامات و فعالیت ها افزوده خواهد شد و امیدواریم که بر اساس زمان بندی تعیین شده شاهد تحقق برنامه ریزی های مربوط به اسکان موقت و دائم باشیم.

 

کد خبر 1122772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha