کاروان هنری و نمایشگاه آثار تجسمی" روایت حبیب" در کرمان+تصاویر

نخستین برنامه کاروان هنری روایت حبیب در گلزار شهدای کرمان برگزار و نمایشگاه آثار تجسمی در بیت الزهرا حاج قاسم گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ کاروان هنری «روایت حبیب» که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و مکتب شهید سلیمانی راه اندازی شده، در اولین برنامه خود، در گلزار شهدا به اجرای برنامه پرداخت.

 




نخستین برنامه این کاروان در جوار مزار سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی، برهه‌هایی از حضور شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس، مبارزه با اشرار و تروریست‌های تکفیری را محور فعالیت‌های خود قرار داده‌است.

 




این کاروان تا ۱۳ آذر در گلزار شهدای کرمان برنامه‌ اجرا می‌کند که اجرای نمایش، سرود و نقالی توسط هنرمندانی از سراسر کشور بخشی از برنامه‌های کاروان هنری «روایت حبیب» در کرمان است.

 




همچنین نمایشگاه آثار تجسمی «روایت حبیب» هم در بیت الزهرا کرمان، موقوفه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان افتتاح شد.
 

 



این نمایشگاه در قالب ۳۰ پوستر و ۵۰ قطعه عکس به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و بنیاد مکتب شهید سلیمانی علاوه بر استان کرمان در ۱۰ استان دیگر نیز برپا می‌شود.

 



در این نمایشگاه که به مدت دو روز در بیت‌الزهرا کرمان ادامه خواهد یافت ۸۰ اثر از هنرمندان برجسته کشوری مانند مسعود نجابتی، محمدرضا میری و محمدرضا دوست‌محمدی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1122817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha