رئیس جدید کتابخانه تاریخی وزیری یزد معرفی شد

در مراسمی‌با حضور مسئولان آستان قدس رضوی در استان یزد، رئیس جدید کتابخانه وزیری در این استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مراسم تکریم و معارفه رئیس کتابخانه تاریخی وزیری یزد با حضور مسئولان آستان قدس رضوی و مسئولان استان یزد در محل این کتابخانه برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمود وزیری از نوادگان مرحوم وزیری گفت: ما اگر در سوز و گداز برای آینده کشور هستیم و برای استان نیز این دلسوزی را داریم باید در بعد فرهنگی، دینی، علمی‌و هنری بدرخشیم که اولین گام تقویت کتابخانه وزیری به عنوان جایگاه علمی‌ و فرهنگی در استان و کشور است.

وی افزود: این کتابخانه مرکزی اسرار، باغ پرگل، علم و معنویت، چشم و چراغ مسجد جامع است که باید برای ارتقای کمی‌و کیفی آن تلاش کنیم.

محمدرضا ملک‌ثابت مدیر سابق کتابخانه و موزه وزیری یزد در این مراسم با تشکر از همکاران و مسئولان شهری و استانی اظهار داشت: ممنونم از تمام کسانی که یاری کردند تا این کتابخانه در پلتفرم فرهنگی کشور و دنیا بینظیر و سبب سرآمد باشد و بیاید کمک کنیم که این امانت گذشتگان را حفظ کنیم.

وی بیان کرد: کتابخانه سنتی وزیری به مجموعه‌ علمی‌فرهنگی اجتماعی تبدیل شده و فعالیت‌های اجتماعی در آن تقویت شده که مورد توجه قرار گرفته و اگر کاری صورت گرفته به لطف خدا و امام رضا (ع) بوده است.

حجت‌الاسلام مظفر سالاری رئیس جدید کتابخانه و موزه وزیری یزد هم در این مراسم اظهار داشت: از دید من یک خدمتگزار به خدمتگزاران مجموعه وزیری اضافه شده و انشاالله شایستگی این موقعیت را داشته باشم.

 

کد خبر 1122822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha