هدف تیم مذاکر کننده رفع تحریم ها و حق استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای است 

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: هدف اصلی تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی در مذاکرات وین برداشتن تحریم ها و پافشاری بر حق استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای است، آمریکا و اروپا علاوه بر مسائل هسته ای به دنبال مذاکره بر مسائل موشکی و منطقه ای نیز هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۲ آذر ماه حجت الاسلام «اکبر افشارمنش»، در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: سرای آخرت و نعمت های بهشت مخصوص متقین است که در زمین به دنبال فساد، برتری جویی و خودخواهی نیستند.


امام جمعه رودبار جنوب با اشاره به در پیش بودن روز دانشجو، ضمن گرامیداشت این روز، بیان کرد: ۱۶ آذر که روز دانشجو نامیده شده، سالروز آغاز حرکت های ضد استکباری و ضد استعماری دانشجویان است.


وی خاطرنشان کرد: دانشجوی در تراز انقلاب اسلامی دانشجویی است که به تولید علم بپردازد و اهل آرمان خواهی، عدالت طلبی باشد، ارزش های انقلاب و نظام اسلامی را بشناسد و به آن پایبند باشد.


حجت الاسلام افشارمنش ابراز کرد: استفاده ابزاری از دانشجو ، سطحی نگری و سطحی اندیشی، نشناختن هدف اصلی و مخالف با اهداف اصلی انقلاب  حرکت کردن از آسیب های جنبش های دانشجویی است.


خطیب جمعه رودبار جنوب اضافه کرد: امام خامنه ای(مدظله العالی) از دانشجویان تحصیل، تهذیب نفس، آشنایی عمیق با معارف اسلامی، انس با قرآن، مطالعه تاریخ انقلاب، بصیرت و امید به  آینده  را مطالبه کردند.


وی تصریح کرد: سرمایه هر شهر و هر جامعه ای تربیت نیروی انسانی متخصص است، برای بالا بردن سطح علمی شهرستان یک دانشگاه پیام نور با تعداد اندک دانشجو و رشته خاص کافی نیست که مسئولین شهرستان برای افزایش واحدهای دانشگاهی مختلف پیگیری کنند.


حجت الاسلام افشارمنش اظهار کرد: هدف اصلی تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی در مذاکرات وین برداشتن تحریم ها و پافشاری بر حق استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای است، آمریکا و اروپا علاوه بر مسائل هسته ای به دنبال مذاکره بر مسائل موشکی و منطقه ای نیز هستند اما در دولت سیزدهم این مسئله رخ نخواهد داد.


امام جمعه رودبار جنوب بیان کرد: با توجه به کمبود آب در کشور و خشک بودن کشور و تبخیر بالای آب ما در کارشناسان بخش کشاورزی به آبخیزداری توصیه می کنند.


وی عنوان کرد: مدیریت بحران و شجاعت، از مهمترین شاخصه های شهید حاج قاسم سلیمانی است که مشاهده کردیم چطور بحران سوریه را با تشکیل بسیج مردمی و اقدامات مناسب مدیریت کردند و سوریه را سقوط نجات دادند.


حجت الاسلام افشارمنش خاطرنشان کرد: برخی دلشان می خواهد مدیر باشند اما جوهره مدیریت ندارند، شخصی می تواند مدیر باشد که جوهره مدیریت داشته باشد یعنی پارسا و پاکدامن بوده، صبور و بردبار باشد و خشم خود را کنترل کند و بر افراد تحت امر خود مانند پدری مهربان باشد و اهل برنامه ریزی باشد.


خطیب جمعه رودبار جنوب در خاتمه از فعالیت های گروه های جهادی که برای خدمات پزشکی در این شهرستان حضور دارند، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 1122866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha