ایران اسلامی در گام دوم انقلاب مسئولینی در تراز شهید سلیمانی ها و فخری زاده ها می خواهد

حجت الاسلام رضا احمدی نیک گفت: خدمت بی منت با داشتن روحیه انقلابی و جهادی و عمل کردن به سیره شهدا میسر می شود که در گام دوم انقلاب ما مسئولینی در تراز شهید سلیمانی ها و شهید فخری زاده ها می خواهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۲ آذر ماه حجت الاسلام «رضا احمدی نیک»، در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج، ضمن سفارش به تقوای الهی، گفت: هدف جمهوری اسلامی ایران از مذاکرات وین حذف کامل، تضمین شده و قابل راستی آزمایی تحریم ها و تسهیل حقوق قانونی ملت ایران برای بهره مندی از دانش صلح آمیز هسته ای است.


امام جمعه قلعه گنج افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه تسلیم تهدید نظامی، تحریم و فشار نمی شود، و غرب هم بداند اولویت دولت جدید بر اقتصاد مقاومتی با نگاه درون زا و برون نگر است.


وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندکاران کنگره شهدای استان ایلام، ابراز کرد: امروز حقیقتا اقتدار و عظمت و عزت ما، سربلندی و الگو بودن ما برای ملت های منطقه و ‌مهم تر امنیت پایدار، پیشرفت های که به دست آورده ایم، مدیون و مرهون خون پاک شهدا است.


حجت الاسلام احمدی نیک با بیان این مطلب که وظیفه ای آحاد جامعه و تک تک ما مردم در قبال شهدا داریم، تصریح کرد: وظیفه داریم با شنیدن پیام شهیدان که پیام ایستادگی، مقاومت، عزت و آزادگی و اتحاد است، باید اتحاد، انگیزه و تلاش خود را برای عمران و آبادانی کشور و دفاع از ارزش ها و آرمان های امام و انقلاب بیشتر کنیم.


خطیب جمعه با اشاره به این که مسئولین در قبال جامعه و به خصوص خانواده معظم  شهدا یک وظیفه مهم دارند، اظهار کرد: مسئولین باید با احساس مسئولیت بیشتر به مردمی که لایق و شایسته خدمت هستند بی منت خدمت کنند.


وی تاکید کرد: این خدمت بی منت با داشتن روحیه انقلابی و جهادی و عمل کردن به سیره شهدا میسر می شود که در گام دوم انقلاب ما مسئولینی در تراز شهید سلیمانی ها و شهید فخری زاده ها می خواهیم.


حجت الاسلام احمدی نیک خاطرنشان کرد: هر مسئولی که نمیتواند بر اساس نقشه راه شهدا عمل کند خودش کنار بکشد و راه را برای جوانان مومن ،انقلابی و جهادی برای خدمت باز کند.
 

امام جمعه قلعه گنج با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو، ابراز کرد: دانشجویان باید در مسیر آرمان های امام راحل، رهبری و شهدا حرکت کنند و صدای عدالتخواهی خود را در دفاع از حقوق و مطالبات به حق مردم بلند کنند، در گام دوم انقلاب دانشجویان باید در عرصه ایمان، علم و دفاع از مردم بدرخشند.


وی عنوان کرد: تعلل در انتخاب استاندار کرمان به ضرر مردم و منطقه است که باید رئیس جمهوری و هیات وزیران با برنامه، تدبیر و اقدامی جهادی و انقلابی مردم و مسئولین را از این بلا تکلیفی در بیارند چرا که استان کرمان، استاندار و مدیرانی انقلابی، جهادی، پرتلاش و با انگیزه می خواهد که محرومیت ها عقب ماندگی های فراوان جنوب کرمان را رفع کنند.


حجت الاسلام احمدی نیک در خاتمه به روز جهانی معلولان، تلاش شهرداران  سه گانه شهرستان و سایر مسئولان برای رفع مشکلات مردم  اشاره کرد.

کد خبر 1122867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha