کمک به تیم مذاکره‌کننده موجب بازپس‌گیری حقوق پایمال‌شده می‌شود/دشمن از تجمع‌های به‌حق مردم هم، سو استفاده می‌کند

آیت الله سعیدی گفت: دشمن حتی از تجمع برخی از عزیزان ما که به‌حق هم هست برداشت سو می‌کنند و باید کمک کنیم که وزنه تیم مذاکرات ما قوی‌تر باشد و تنها با حفظ انسجام می‌توانیم حقوق پایمال‌شده خود را پس بگیریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، آیت‌الله «سید محمد سعیدی» امروز (جمعه 12 آذر) در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم که در مصلا قدس برگزار شد گفت: زندگی ما دارای دو فصل است یک‌فصل گذار و یک‌فصل ثابت، که فصل گذرا در این دنیا و فصل ثابت در دنیای آخرت است.
 

امام‌جمعه قم ابراز داشت: انسان زمانی در کارهای خود موفق می‌شود که تمام محور برنامه‌های او تقوا باشد و به فکر روز قیامت باشد و در راستای جمع‌آوری توشه بکوشد.
 

وی با اشاره به یکی از معضلات اجتماعی گفت: ارتباط نامشروع پسر و دختر با عنوان دوستی راداریم که این ارتباط ناصحیح قربانی‌های زیادی هم گرفته و این سوغات غرب است.


سعیدی گفت: یک‌زمانی ارتباط برای ازدواج است که با تمام ضوابط شرعی مجاز است و لازم است که جوانان است قبل از ازدواج با احکام روابط آشنا شوند تا مبادا دچار انحراف نشوند.


امام‌جمعه قم تصریح کرد: آمران به معروف باید عمل کنند و تذکر دهند تا فضای جامعه دچار مشکل نشود و شما هم وظیفه ایجابی و هم صلبی دارید و باید باکسانی که سدهای عفاف و حجاب را می‌شکنند باید قاطع برخورد کنند.


وی با اشاره به مذاکرات پیش رو گفت: در مورد تحریم‌ها دست دولت آمریکا خالی است و در این شرایط ایجاد بحران در کشور می‌تواند، فضای تنفس را ایجاد کرده و نسبت به‌حق کشی ادامه دهند و در این شرایط بحران آب و هر موضوع دیگر می‌تواند رمز آشوب و فتنه برای دشمنان کینه‌توز باشد.
 

سعیدی گفت: هوشیاری مردم کشور در این سال‌ها و جدا کردن خود از صف فتنه‌ها عامل اصلی موفقیت بوده است و به فضل الهی برای چندمین بار هوشیاری مردم موجب روسیاهی دشمنان داخلی و خارجی خواهد شد.


امام‌جمعه قم گفت: خشک‌سالی و کمبود بارش یکی از مشکلات بوده و این شرایط بیش‌ازپیش مردم را نگران کرده است و شرایط کم‌آبی نیازمند مدیریت جدید با نگاه اضطراری و با عزم جهادی است و دولت هم برای حل این بحران وارد عمل شده است.


وی تصریح کرد: دولت سیزدهم برای احقاق حق ملت ایران مصمم است و تاکنون باوجوداینکه مذاکرات به نتیجه نرسیده است، توانسته چند میلیارد از پول‌های بلوکه‌شده را آزاد و چندین میلیون واکسن وارد کرده است و باید ملت مراقب حیله دشمن باشند.


سعیدی گفت: دشمن حتی از تجمع برخی از عزیزان ما که به‌حق هم هست برداشت سو می‌کنند و باید کمک کنیم که وزنه تیم مذاکرات ما قوی‌تر باشد و تنها با حفظ انسجام می‌توانیم حقوق پایمال‌شده خود را پس بگیریم.


امام‌جمعه قم به‌روز دانشجو اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در مورد دانشگاه و دانشجو می‌فرمایند که علاوه بر ارتقا محیط علمی باید شاهد ارتقا محیط معنوی هم باشیم و دیدار با دانشجویان امر مهمی است که روسای قوا در این روز در دستور کاردارند.

کد خبر 1122878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha