«ابراهیم عزیزی» با حداکثر آرا رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس شد

در پی برگزاری انتخابات فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی، «ابراهیم عزیزی»، نماینده شیراز و زرقان با حداکثر آرا به عنوان رئیس این فراکسیون انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، در پی برگزاری انتخابات فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی، «ابراهیم عزیزی»، نماینده شیراز و زرقان با حداکثر آرا به عنوان رئیس این فراکسیون انتخاب شد.

«ابراهیم عزیزی»، با اشاره به هدف تشکیل فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: استفاده از ظرفیت استان های جنوب کشور برای رشد و توسعه و ایجاد هم گرایی بیشتر از اهداف این فراکسیون است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وجود یک فراکسیون دارای ظرفیت برای انجام پروژه های بزرگ در حوزه آب، ریل، راه و ... ضروری بود تا یک وحدت رویه را در این موارد دنبال کند.

وی تاکید کرد: وجود یک فراکسیون قدرتمند در جنوب کشور موجب نتیجه دهی سریع تر مطالبات این منطقه با هم فکری و هم گرایی خواهد شد.

خاطر نشان می شود، فراکسیون جنوب کشور شامل نمایندگان استان های فارس، هرمزگان، بوشهر، سیستان و بلوچستان، کرمان و خوزستان است و مجموع نمایندگان این استان ها در مجلس شورای اسلامی 64 نماینده است و ظرفیت بسیار خوبی را ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 1122881

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha