گردهمایی مربیان طرح تربیتی «چهره به چهره» و «چکامه» در اردبیل برگزار شد

مجری طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان اردبیل گفت: گردهمایی مربیان طرح تربیتی «چهره به چهره» و «چکامه» در اردبیل با حضور مربیان تربیتی برگزار شد.

«حسن مهدوی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: گردهمایی مربیان طرح تربیتی «چهره به چهره» و «چکامه» در اردبیل با حضور مربیان تربیتی برگزار شد.

 

مجری طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان اردبیل تصریح کرد: این گردهمایی با محوریت نقش آفرینی حلقه های تربیتی در احیای امر به معروف و نهی از منکر، کاهش اعتیاد و تربیت نوجوان تمدن سازی برپا شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان، مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و مدیر کل اجتماعی استانداری اردبیل و مسئول ستاد امر به معروف و نهی از منکر از جمله سخنرانان این مراسم بودند.

 

مهدوی اذعان داشت: امضای تفاهم نامه مشترک همکاری با هدف هم افزایی بیشتر برای نقش آفرینی حلقه های تربیتی و اعضای فعال کانون های مساجد در امر مطالبه گری و احیای امر به معروف و نهی از منکر بین ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان از دیگر بخش های این گردهمایی بود.

 

وی اضافه کرد: در این گردهمایی یک روزه طرح های مقابله و پیشگیری از اعتیاد نیز توسط مربیان تربیتی مورد بررسی قرار گرفت.

 

مهدوی با اشاره به اینکه این مراسم تربیتی امروز جمعه 12 آذرماه در مهدیه اردبیل برگزار شد، افزود: این مراسم با حمایت و همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، قرارگاه حضرت فاطمه الزهرا (س) استان و ستاد طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان برگزار شد.

کد خبر 1122884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha