مسئولان اندیمشک باید ورود جدی به موضوع قیمت‌ها داشته باشند

حجت‌الاسلام موسوی گفت: مسئولان مربوطه به ویژه ادارات صمت، بازرگانی، اتحادیه‌ها و تعزیرات حکومتی ورود جدی به موضوع قیمت‌ها داشته باشند چرا که در اندیمشک قیمت‌ها بسیار بالا هستند و برخی از مسئولان هم در این خصوص جواب قانع کننده‌ای نداده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۱۲ آذر) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک اظهار کرد: در سال ۱۳۷۰ یعنی بعد از ۱۱ سال از آغاز جنگ تحمیلی خانمان‌سوز، سازمان ملل متحد که سازمان خفت و ذلت متحد است، عراق را به عنوان متجاوز و آغازگر جنگ معرفی کرد.

 

امام جمعه اندیمشک افزود: سازمان ملل متحد جاده صاف‌کن نظام‌های مستکبر و ظالم در جهان است و اعمال خشونت‌بار، زشت و غیرانسانی نظام‌های سلطه در جهان را توجیه می‌کند.

 

وی اذعان کرد: سازمان ملل متحد قرار بود یک سازمان کاملا مستقل و بی‌طرف باشد اما طی این سال‌ها اصلا بی‌طرفی خود را نشان نداده بلکه بسیار ضعیف، حقیر، ذليل و به عنوان حلقه به گوش دستگاه‌های نظام‌های سلطه به حساب می‌آید.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: آژانس انرژی هسته‌ای و اتمی ادعا دارد که مستقل است اما این هم دروغی بیش نیست و دشمنان سعی کرده‌اند با به‌کارگیری جاسوسان، ما را متوقف کنند و جلوی پیشرفت ما را بگیرند.

 

وی با بیان اينکه اسرائیل از جان خود می‌ترسد که اگر ایران مسلح به بمب اتم شود آن را نابود کند ادامه داد: ما بمب اتم نداریم و به دنبال آن نمی‌رویم اما اسرائیل هم باید بداند که در قد و قواره بمب اتم نیست.

 

امام جمعه اندیمشک بیان کرد: دانشجویان بصیر، انقلابی، مؤمن، متدین، استعمارستیز و استکبارستیز در سال ۱۳۳۲ وقتی دیدند آمریکایی‌ها سخت در کشور نفوذ و تسلط دارند، به صحنه آمدند اما مورد هجمه سربازان رژیم قرار گرفتند و سه تن از آنها به فیض شهادت رسید و باید بدانیم که این جنبش دانشجویی، سبقه و سابقه استکبارستیزی دارد.

 

وی اضافه کرد: دشمن همیشه در صدد بوده نمادهای غیرت، مقاومت و مسائل ارزشی را فرو کاهد، از ارزش آنها کم کرده و در نتیجه آنها را به ضد ارزش تبدیل کند.

 

حجت‌الاسلام موسوی ضمن اشاره به نقش‌آفرینی و رشادت‌های دانشجویان در هشت سال جنگ تحمیلی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب به خوبی پای سخنان دانشجویان نشسته، درد دل آنها را گوش کرده و به انتقادها و اعتراضات آنها اهمیت بسیاری داده است که ضرورت دارد مسئولان هم به این موضوع توجه داشته باشند و به آن عمل کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان و نخبگان به عنوان سرمایه‌های کشور محسوب می‌شوند که دشمن نیز به دنبال به انحراف بردن و مأیوس کردن این سرمایه‌ها است.

 

امام جمعه اندیمشک با اشاره به اعتراض برخی از شهروندان اندیمشکی نسبت به قیمت و نرخ‌ کالاهای مختلف در بازار تاکید کرد: مسئولان مربوطه به ویژه ادارات صمت، بازرگانی، اتحادیه‌ها و تعزیرات حکومتی باید ورود جدی به موضوع قیمت‌ها داشته باشند چرا که در اندیمشک قیمت‌ها بسیار بالا هستند و برخی از مسئولان هم در این خصوص جواب قانع کننده‌ای نداده‌اند.

 

وی یاد آور شد: هرج و مرج در معیشت مردم بزرگترین سم مهلک برای حاکمیت‌ها است و مردم را از نظام ناراضی و مأیوس خواهد کرد.

 

کد خبر 1122926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha