مذاکرات کنونی برای رفع تحریم ها است

حجت‌الاسلام علی اکبری با بیان اینکه مذاکرات کنونی برای رفع تحریم‌ها می باشد نه مذاکرات هسته‌ای گفت: هدف نظام از مذاکرات حذف کامل، تضمین شده و قابل راستی آزمایی تحریم‌ها و و تسهیل حقوق قانونی ملت ایران برای بهره مندی از دانش صلح‌آمیز هسته‌ای است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه ماهنشان در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به مذاکرات ایران و غرب که از روز ۸ آذر شروع آغاز و ادامه دارد، اظهار داشت: طبعاً انتظار نمی‌رود در نخستین دور مذاکرات در دولت جدید همه چیز به نتیجه برسد.

 

حجت‌الاسلام علیرضا علی اکبری به بیان تفاوت‌های مذاکرات کنونی با مذاکرات قبلی گفت: از جمله تفاوت‌های آن عدم اعتماد به آمریکا و کشورهای اروپایی و عدم تکیه دولت فعلی به مذاکرات و گره نزدن مسائل کشور به مذاکرات است.

 

وی با بیان اینکه مذاکرات کنونی برای رفع تحریم‌ها می باشد نه مذاکرات هسته‌ای و هدف نظام از مذاکرات  حذف کامل، تضمین شده و قابل راستی آزمایی تحریم‌ها و و تسهیل حقوق قانونی ملت ایران برای بهره مندی از دانش صلح‌آمیز هسته‌ای است، افزود: انتظار این است که مذاکره کنندگان در راهی که آغاز کرده‌اند بر اساس اصل اصیل عزت، حکمت و مصلحت حرکت کرده و هیچگاه تسلیم زیاده‌خواهی‌های دشمنان نشوند.

 

امام جمعه ماهنشان در بخش دیگری از سخنان خود به ۱۶ آذر روز دانشجو اشاره کرد و با بیان اینکه جنبش دانشجویی که از اصلی‌ترین جریانات اجتماعی بوده است، افزود: استکبار ستیزی استقلال‌طلبی عدالت خواهی که طی آن توجه به تحولات عمیق اجتماعی، سیاسی با محوریت جنبش دانشجویی شکل گرفته و حضور فعال دانشجویان در انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، صیانت از حقوق هسته‌ای، شهدای دانشجوی دفاع مقدس، مدافعین‌حرم، عرصه امنیت، و عرصه سلامت از ثمرات شجره مبارکه جنبش دانشجوئی است.

 

علی اکبری در پایان به روز بیمه اشاره نموده و ضمن گرامیداشت این روز، از نبود اداره مستقل بیمه در شهر ماهنشان گلایه کرد و برای رفاه حال همشهریان عزیز از مسؤولین استانی و شهرستانی خواست تا اداره مستقل بیمه را راه اندازی کنند.

 

کد خبر 1122932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha