استفاده از فناوری باید پیوست فرهنگی طرح های تربیتی باشد

بحرالعلومی گفت: استفاده از فناوری های نوین باید پیوست فرهنگی طرح های تربیتی در مواجه با جوانان نسل امروز باشد تا بتواند تاثیرگذاری افزون تری را شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «عبدالله بحرالعلومی» امروز (12 آذرماه) در گردهمایی مربیان تربیتی چهره به چهره و چکامه در مهدیه اردبیل گفت: از تلاش های مربیان طرح تربیتی چهره به چهره که با مسئول پذیری گام های موثری در جهت تربیت نسل ها آینده بر می دارند، تقدیر و تشکر می کنم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: تجربه این مربیان یک دنیا حرف برای گفتن دارد و با اهتمام به این تجربه ها می تواند گام های موثر در طرح های تربیتی برداشته شود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: استفاده از فناوری نوین باید پیوست فرهنگی طرح های تربیتی در مواجه با جوانان نسل امروز باشد تا بتواند تاثیرگذاری افزون تری را شاهد باشیم.

 

بحرالعلومی عنوان کرد: با اهتمام و همکاری دستگاه های فرهنگی و مربیان تربیتی می توان در آینده نیز طرح های فاخر را اجرایی و در راستای پیشبرد آن گام برداشت.

 

در ابتدای این مراسم، «نادر سقاء» ضمن خوشامدگویی به مسئولان فرهنگی و اجرایی و مربیان طرح تربیتی چهره به چهره و چکامه استان، اظهار داشت: طرح تربیتی چهره به چهره سال های سال در استان با قوت و قدرت خود با هدف تربیت نسلی برای  تمدن نوین اسلامی گام بر می دارد.

 

مسئول ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تاکید کرد: از تلاش های مضاعف بدون چشمداشت مربیان طرح تربیتی تقدیر و تشکر می کنم و امیدواریم بتوانیم گام های اساسی در جهت اجرای بیانیه گام دوم انقلاب نیز برداشته شود.

 

وی ادامه داد: مربیان طرح تربیتی چهره به چهره باید نقش مهمی در رفع آسیب های اجتماعی جامعه داشته باشند تا شاهد کاهش این آسیب ها در جامعه با محوریت آموزش و تربیت باشیم.

 

سقاء خاطر نشان کرد: مربیان با اخلاص خود فعالیت های چشمگیری در امور تربیتی با محوریت مساجد دارند و شاهد تاثیر این حلقه های تربیتی هستیم.

کد خبر 1122945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha