مبانی دین مبین اسلام بر دو پایه اعتقاد و اخلاق تاکید کرده است

حجت الاسلام ستوده گفت: مبانی دین مبین اسلام بر دو پایه اعتقاد و اخلاق تاکید کرده است که با عمل گرایی و اعتقاد راسخ به درگاه الهی می توان بسیاری از مسائل تربیتی را حل و فصل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «مهدی ستوده» امروز (12 آذرماه) در گردهمایی مربیان تربیتی چهره به چهره و چکامه در مهدیه اردبیل گفت: مبانی دین مبین اسلام بر دو پایه اعتقاد و اخلاق تاکید کرده است که با عمل گرایی و اعتقاد راسخ به درگاه الهی می توان بسیاری از مسائل تربیتی را حل و فصل کرد.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با اشاره به اینکه همیشه عالمان دینی بزرگترین تغییر نگرش را در جامعه به وجود می آورند، تصریح کرد: از جمله این عالمان آیت الله حسن زاده آملی است که در 600 سال اخیر چنین چهره دیده نشده که با اندیشه ناب خود باب جدیدی از اندیشه در مبانی دین اسلام را ارائه کرد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: متاسفانه امروز شبکه های اجتماعی با ارائه اطلاعات کاذب و کوتاه اجازه اندیشیدن و تفکر و تعقل را از آحاد جامعه و به ویژه جوانان گرفته است.

 

وی اذعان داشت: این تغییر نگرش باید در همه زمینه ها به ویژه مربیان تربیتی چهره به چهره نیز مدنظر قرار گیرد تا شاهد رشد و بالندگی در خود مربیان نیز باشیم.

 

حجت الاسلام ستوده افزود: جهان امروز با بیماری اضطراب و استرس مواجه است حتی دانش آموزان و مدعوین که در جلسه های مختلف حضور دارند، مواجه هستند که باید مربیان برنامه خاصی برای حل این مسئله داشته باشند.

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اضافه کرد: امروز مردم باسواد در جهان با تعریف شش گانه از سواد عاطفی، سواد ارتباطی، سواد مالی، سواد رسانه ای، سواد تربیت و سواد رایانه ای ارائه کرده اند که بیشترین محورهای آن از دین مبین اسلام الگوبرداری شده است.

کد خبر 1122967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha