تنها راه بازگشت آمریکا به مذاکرات لغو تحریم‌هاست

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با بیان‌اینکه تنها راه بازگشت آمریکا به مذاکرات لغو تحریم‌هاست، گفت: در دولت جدید و با رویکرد انقلابی مذاکرات ما نتیجه محور و برای رفع تحریم‌ها خواهد بود و برای مذاکره و طولانی شدن روند گفتگوها مذاکره نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسالم، حجت‌الاسلام «محمدجواد باقری‌ارومی» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این بخش به آثار اجتماعی اخلاق شایسته در جامعه اشاره کرد و گفت: اخلاق خوب زینت جامعه اسلامی است.

 

خطیب جمعه اسالم به از سرگیری مذاکرات هسته‌ای بین جمهوری اسلامی ایران و پنج کشور باقی مانده در برجام، افزود: در دولت جدید و با رویکرد انقلابی مذاکرات ما نتیجه محور و برای رفع تحریم‌ها خواهد بود و برای مذاکره و طولانی شدن روند گفتگوها مذاکره نمی‌کنیم.

 

وی تصریح‌کرد: ما در هشت سال گذشته با اعتمادسازی کامل در روند مذاکرات پیش رفتیم ولی آمریکا با بدعهدی از برجام خارج شد.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به اینکه امروز با توانایی غنی‌سازی ٪۶۰ با دست پر وارد مذاکرات شده‌ایم، گفت: تنها راه بازگشت آمریکا به مذاکرات لغو تحریمهاست.

 

امام جمعه اسالم به حوادث چند روز اخیر در استان اصفهان و چهارمحال در جریان اعتراض کشاورزان به خشکسالی و کمبود آب؛ نقش دشمنان نظام در سوء استفاده از این گونه اعتراضات را بدیهی خواند و اظهارکرد: دشمن همیشه به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود است و این‌بار با فریب دادن تعدادی جوان ناآگاه اقدام به ایجاد آشوب و بی‌نظمی کرد ولی مردم ما با آگاهی و هوشیاری می‌دانند که با این فتنه‌ها چگونه باید برخورد کنند.

 

وی افزود: استفاده از منابع آب حق طبیعی و مسلم کشاورزان است و باید برای مدیریت منابع آب و هدایت آب‌های سطحی برنامه‌های دقیق و علمی تدوین شود.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی اضافه‌کرد: آبخیزداری در کشور ما که کشور خشک و کم آب است یک ضرورت و اهمیت حساس است.

 

خطیب نماز جمعه اسالم با گرامیداشت ۱۶ آذر و روز دانشجو گفت: نکوداشت یاد چهار دانشجوی شهید معترض به سفر مقامات آمریکایی پیامی دارد که آن مبارزه با ظلم و استکبار است و باید اهمیت و هدف اقدام این دانشجویان را به جامعه انتقال دهیم.

 

حجت الاسلام باقری‌ارومی در پایان با اشاره به معرفی شهردار جدید و آرزوی توفیق برای ایشان به بیان مطالبات مردمی و نیازهای اساسی شهر اسالم  از جمله تسریع در روند ساخت پل، حل مشکل زباله، اصلاح معابر پرداخت و از وی خواست با جدیت و قاطعیت پیگیر حل این مشکلات باشد.

کد خبر 1122968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha