نمایندگان مجلس با تصویب قوانین خوب در مسیر توسعه کشور گام بردارند

حجت‌الاسلام صالحی گفت: مجلس وظیفه فرا ملی دارد و نمایندگان باید با تصویب قوانین خوب و نظارت جدی بر حسن اجرای قوانین در مسیر توسعه کشور گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌ الاسلام «ناصر صالحی» در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه به انتخاب ستاد نماز جمعه این شهرستان به عنوان ستاد برتر استان گیلان اشاره کرد و افزود: انتخاب ستاد نماز جمعه آستارا نشانگر عملکرد خوب اعضای ستاد نماز جمعه این شهرستان است.

 

امام جمعه موقت بندر آستارا با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو، تصریح‌ کرد: دانشجویان و نخبگان کشور باید کاری کنند که فارسی زبان علمی دنیا شود و پژوهش و تحقیق باید سرلوحه امور آنها قرار گیرد.

 

وی به روز قانون اساسی اشاره کرد و گفت: مجلس وظیفه فرا ملی دارد و نمایندگان باید با تصویب قوانین خوب و نظارت جدی بر حسن اجرای قوانین در مسیر توسعه کشور گام بردارند.

 

حجت‌الاسلام صالحی با بیان‌ اینکه نمایندگان خانه ملت در راستای منافع کلی کشور حرکت کنند، تصریح‌ کرد: نمایندگان مجلس از پرداختن به مسائل جزئی و حاشیه‌ای پرهیز کنند.

 

خطیب نماز جمعه بندر آستارا به اهمیت رونق اقتصادی و رفاه اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: موانع تولید با هدف اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار باید برطرف شود تا سرمایه گذاران با انگیزه مضاعف در این مسیر تلاش کنند.

 

وی به مذاکرات وین اشاره کرد و افزود: خوشبختانه هیئت مذاکره کننده ایران به اصول و خطوط قرمز پایبند هستند اما از هیات اروپایی انتظار داریم استقلال خود را حفظ کنند.

 

حجت‌الاسلام صالحی با بیان‌اینکه تنها راه بازگشت آمریکا به مذاکرات، عمل به تعهدات خود و رفع تحریم‌های ظالمانه است، خاطرنشان‌کرد: نباید به رژیم صهیونیستی هم اجازه دخالت در مذاکرات داده شود.

 

 

کد خبر 1122972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha