قضات دادگستری استان فارس از موفق ترین  قضات کشور هستند

حجت الاسلام مصدق گفت: قضات دادگستری استان فارس از موفق ترین قضات کشور هستند و آمارها حاکی از وضعیت مطلوب پرونده های قضایی دادگستری این استان است و فارس یکی از موفق ترین دادگستری های فعال کشور را دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «محمد مصدق»، در نشست هم اندیشی قضات دادگستری استان فارس گفت: تشکیل هیئت های اندیشه ورز در دادگستری استان های سراسر کشور ضروری است و حضور قضات تمامی محاکم حقوقی، کیفری و دادسراها در این هیئت ها نتایج مطلوبی دارد.

معاون اول قوه قضائیه ادامه داد: تاکید ریاست قوه قضائیه در راستای تحول و تعالی دستگاه قضایی با نظریات قضایی و مشورتی قرار دارد و برای انجام این مهم نظرات کاربردی مطرح شده باید در مدت زمان محدودی نتیجه بخش باشد و پویایی و تعالی دستگاه قضایی را در پی داشته باشد.

وی اضافه کرد: قضات دادگستری استان فارس از موفق ترین  قضات کشور هستند و آمارها حاکی از وضعیت مطلوب پرونده های قضایی دادگستری این استان است و فارس یکی از موفق ترین دادگستری های فعال کشور را دارد.

حجت الاسلام مصدق تاکید کرد: معیشت قضات و کارکنان قوه قضائیه از دغدغه های ریاست قوه قضائیه است که مورد پیگیری قرار دارد و برای وضعیت استخدام اعضای شوراهای حل اختلاف در استخدام های جدید کارکنان دستگاه قضایی سهمیه ویژه برخی از اعضا و کارکنان را که بیش از 15 سال سابقه همکاری با شوراهای حل اختلاف دارند را در اولویت جذب قرار می دهیم.

کد خبر 1122986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha