برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای

مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در شهرستان شیروان برگزار شد.

«فرامرز شجاعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با حضور کارشناس تربیت بدنی و جمعی از مسئولان شهرستانی در محل دبیرستان دخترانه فرزانگان ۲ برگزار شد.

 

مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان شیروان در این آیین با تأکید بر افزایش روحیه شادابی و نشاط دانش آموزان در مدارس عنوان کرد: هدف از برگزاری المپیاد ورزشی درون مدرسه ای، کشف استعدادهای دانش آموزی، افزایش علاقه مندی دانش آموزان به ورزش، شادابی و نشاط است که در این راستا موفقیت های ورزشی دانش آموزان مستلزم برنامه ریزی های دقیق و صحیح است.

 

شجاعی خاطرنشان کرد: دانش‌ آموزان از ابتدای ورود به دنیای مدرسه، پیوسته در تلاش‌اند تا به یک زندگی خوب، سالم و پرطراوت دست یابند و برای تحقق چنین هدفی، بهره‌مندی از امکانات ورزشی در کنار سایر عوامل تربیتی، بسیار سازنده و مفید خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: مسابقات ورزشی از دیرباز از ابزارهای بسیار قوی برای رشد و تعالی دانش‌آموزان در حوزه آموزش‌ و پرورش بوده‌اند و برگزاری بازی‌ها و رقابت‌های ورزشی از جمله جاذبه‌های تربیت‌بدنی در مدارس به شمار می‌رود و از موضوعات مورد اقبال و علاقه دانش‌آموزان است.

 

وی اضافه کرد: در این المپیاد حرکات نمایشی  در رشته های ورزشی دوچرخه سواری، کاراته،  کنگ فو و طناب کشی برگزار شد.

 

اینک 30 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیرنظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

 

کد خبر 1123084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha