کمک ۲۱ میلیون تومانی خادمیاران به نیازمندان رستمکلایی

طاطیان از کمک ۲۱ میلیون تومانی خادمیاران بهشهر و رستمکلا به نیازمندان رستمکلایی خبر داد و گفت: اعضای کانون های خدمت رضوی بهشهر و رستمکلا با مشارکت و مساعدت خیران این کمک ها در بین نیازمندان توزیع کردند.

«علی طاطیان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار داشت: خادمیاران افتخاری امام رضا(ع) این شهرستان بهشهر و در شهر رستمکلا و بهشهر با همیاری خیران بیش از 21 میلیون تومان خدمت به محرومان و نیازمندان رستمکلایی ارائه کردند.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر از مازندران افزود: در طول ماه گذشته تاکنون 352 کیلوگرم برنج و 210 بن خرید کالا به مبلغ 21 میلیون تومان در بین 41 خانواده نیازمند رستمکلایی توزیع شد.

 

وی خاطر نشان کرد: در طول سال کمک‌های فراوانی توسط هر یک از کانون‌ها برای اجرای پویش‌های نذر رضا(ع)، نذر نان، نذر شفا، روضه رضا(ع)، نذر قربانی، آقا حساب کردند، تعلیم و تربیت، بسته‌های معیشتی، خدمات عمرانی در همکاری با گروه‌های جهادی، دارو و درمان و چهارشنبه‌های امام رضایی هزینه می شود.

 

طاطیان با اشاره به فعالیت 12 کانون محلی در بهشهر خاطر نشان کرد: در کنار کانون خدمت رضوی شهرستان بهشهر، کانون های محلی و تخصصی بسیاری فعال هستند که با شناسایی نیازمندان و خیران در کمک رسانی به اغفراد کم برخوردار تلاش دارند.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر افزود: اساس کار کانون‌های تخصصی و عمومی شناسایی افراد نیازمند و معرفی آنها به دفتر کانون خدمت رضوی است تا بتوانیم گرفتاری‌ها و مشکلات آنها را با کمک آستان قدس رضوی و خیران رفع کنیم. 

 

وی یادآور شد: در همه دورانی که همه ما از وجود ویروس کرونا رنج برده و می بریم، خادمیاران رضوی به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات به نیازمندان و به خصوص توزیع بسته های کمک معیشتی و بهداشتی مشغول بوده و هستند و تا پایان ریشه کنی رویروس کرونا در کنار مردم و نیازمندان خواهیم بود.

کد خبر 1123123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha