برگزاری یادواره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهر دوگنبدان

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای روحانی و تجلیل از این شهدا یادواره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی شهر دوگنبدان برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرهنگ «امیرعباس آسمند» امروز در نشست هماهنگی یادواره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد که در دفتر امام جمعه گچساران برگزار شد با گرامی‌ داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: روحانیت در طول تاریخ در همه صحنه‌ های حساسی که نیاز به جانفشانی و ایستادگی بود، حضور داشتند که گواه این مطلب تقدیم چند برابری شهدای روحانی نسبت به دیگر اقشار جامعه است.

 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدای روحانی و تجلیل از این شهدا یادواره شهدای روحانی کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و اقشار مختلف مردم و خانواده معظم شهدا و ایثارگران ۱۹ دی ماه در شهرستان گچساران برگزار می‌ شود.
 
 
حجت‌الاسلام «سید امین الله حجازی» امام جمعه گچساران هم در این نشست نقش روحانیت شعیه را در تاریخ بی‌ بدیل دانست و گفت: روحانیت همواره حمایت همه‌ جانبه‌ای از اسلام و قرآن داشت و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرد.
 
 
«علیرضا اتابک»، فرماندار شهرستان گچساران هم در این نشست خدمت برای پاسداشت ارزش‌ های دفاع مقدس و شهدا را تکلیف دانست و خواستار همکاری همه ادارات و نهاد‌ها برای برگزاری این یادواره شد.

 

کد خبر 1123148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha