۹۰ ویلچر به معلولان گیلانی اهدا شد

کرمی از اجرای طرح اهدای ویلچر به خانواده‌‌های معلول در سراسر کشور خبرداد و گفت: در فاز اول ۹۰ دستگاه ویلچر بین معلولان گیلانی توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « محمد کرمی» امروز(شنبه، ۱۳ آذر) در حاشیه مراسم اهدای ویلچر به معلولان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح اهدای ویلچر به خانواده‌های معلول سراسر کشور با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سازمان بهزیستی گفت: تفاهمنامه‌ای بین بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و سازمان بهزیستی کشور به‌منظور ارائه خدمات اجتماعی و تأمین اقلام کمک توانبخشی به نیازمندان به ویژه افراد دارای معلولیت به امضا رسید.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در گیلان ادامه داد: در قالب این تفاهم‌نامه مقرر شد تا ۲۷ هزار دستگاه ویلچر بین معلولان مناطق محروم کشور توزیع شود که امروز در فاز نخست پنج هزار ویلچر اهدا می‌شود.

 

وی ادامه داد: در قالب این طرح ۹۰ دستگاه ویلچر به همراه بسته‌های کامل نوشت افزار به مددجویان بهزیستی گیلان اهدا شد.

 

با بیان اینکه خانواده‌های معلول گیلانی نیز از این طرح بهره‌مند شدند گفت: تا پایان سال تمام خانواده‌های معلول نیازمند شناسایی شده در سراسر کشور از مزایای این طرح بهره‌مند می‌شوند.

 

کرمی در پایان احداث سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های کم‌برخوردار را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان ساخت: این طرح به منظور کمک به تامین مسکن خانواده‌های دارای دو معلول از سه سال قبل آغاز شده و در حال انجام است.

 

 

 

کد خبر 1123157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha