نقدینگی کشور در جهت تولید قرارگیرد

سردار شاهوارپور یکی از موضوعات مهم روز جامعه را مسئله بیکاری دانست و گفت: در حال حاضر نقدینگی در جامعه بسیار زیاد است اما متاسفانه در جهت تولید قرار ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سردار حسن شاهوار پور» امروز در مراسم گردهمایی و تجلیل از فرماندهان ادوار پایگاه‌ها، حوزه‌های مقاومت بسیج و گردان‌های عاشورا بخش مرکزی دزفول اظهار کرد: امروز در کشورهای مختلف منافقین گروه گروه نشسته‌اند تا ارزش‌های ما را به ضدارزش و ضدارزش‌ها را در جامعه ما به ارزش تبدیل کنند.

 

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان افزود: یکی از کارهای مهم رضاشاه اجباری کردن کشف حجاب و تعطیلی حوزه‌های علمیه و هیئات مذهبی بعد از سفر به ترکیه با بهانه پیشرفت کشور بود که با چنین تفکری ضدارزش‌ها را در جامعه رواج می داد.

 

وی با بیان اینکه در حوزه دفاعی کشور در اوج قدرت قرار دارد اضافه کرد: کشورمان نسبت به ۲۰ سال گذشته در مقابل قدرت دشمنانی همچون آمریکا که بعد از افغانستان و عراق قصد ورود به ایران را داشتند، در جایگاهی ایستاده که دشمن بحث گزینه جنگ نظامی با کشورمان را نمی‌کند.

 

سردار شاهوارپور عنوان کرد: اگر دشمن در گذشته نسبت به توان دفاعی ما در شک و تردید قرار داشت اما اکنون جرات مطرح کردن جنگ نظامی را ندارد چرا که می داند بدون جواب نخواهد ماند.

 

وی ابراز کرد: دشمن هم اکنون با خروج و فرار از افغانستان موضع دفاعی خود را به امنیتی تغییر داده، در حال حاضر دشمن با دست گذاشتن بر روی مسائل چالشی مشغول شیطنت و هزینه کردن است، دشمن در حوزه فرهنگی هم بیکار نمانده و با استفاده از فضای مجازی به شدت در حال کار بروی جوانان است.

 

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان یکی دیگر از موضوعات مهم روز جامعه را مسئله بیکاری دانست و اذعان کرد: در حال حاضر نقدینگی در جامعه بسیار زیاد است اما متاسفانه در جهت تولید قرار ندارند.

 

وی خاطر نشان کرد: در دزفول باغ‌های زیادی وجود دارد که از آنها می توان تولیدات خوبی حاصل کرد این منطقه دزفول هم نیازمند یک شهرک صنعتی است که حتما آن را پیگیری خواهیم کرد و از سایر مسئولان شهر هم انتظار پیگیری دارم.

 

سردار شاهوار پور یاد آور شد: کشاورزی هم با وجود گران شدن بذر، کود و ... برای کشاورزان سخت شده و بسیاری از فرزندان کشاورزان هم دیگر به سمت این شغل نمی‌روند، بدین ترتیب اگر کشاورزی را به صنعت تبدیل نکنیم شغلی ایجاد نخواهد شد و کشاورزی بی ارزش می‌شود.

 

کد خبر 1123207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha