مهار آتش سوزی یک مجتمع تجاری در شیراز بدون تلفات جانی و مصدویت

قانع گفت: آتش سوزی در طبقه همکف یک مجتمع تجاری در خیابان «عفیف آباد» شیراز با حضور سریع ماموران آتش نشانی مهار شد و تلفات جانی و مصدویت در پی نداشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی قانع»، امروز (شنبه 13 آذر) با اشاره به وقوع آتش سوزی در طبقه همکف یک مجتمع تجاری در خیابان «عفیف آباد» شیراز در جمع خبرنگاران گفت: این حادثه ساعت 10 و 27 دقیقه صبح امروز در طبقه همکف این مجتمع رخ داد و پس از اعلام به سامانه 125، آتش ‌نشانان از چهار ایستگاه آتش ‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش ‌نشانی و خدمات ایمنی شیراز افزود: خوشبختانه با حضور ماموران آتش نشانی ظرف سه دقیقه به محل وقوع حادثه از وقوع آتش سوزی گسترده در این مجتمع تجاری که در خصوص پوشاک فعالیت دارد، جلوگیری شد.

وی اضافه کرد: ماموران آتش نشانی در محل حادثه به 2 گروه تقسیم شده و شهروندان را از مجتمع خارج کردند و با انجام عملیات جستجو محل وقوع آتش که بالکن یک مغازه کیف و کفش بود و به علت اتصالی در سیم های برق دچار حرق شده بود را شناسایی کردند.

 قانع اعلام کرد: آتش سوزی در مجتمع «ستاره فارس» با مدیریت دقیق تیم اطفای حرق مهار شد و  خوشبختانه مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم مرحله ایمن سازی و لکه گیری نیز توسط آتش نشانان پس از اطفای حریق به انجام رسید.

 

کد خبر 1123311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha