۳۰ اثر توسط انتشارات حوزه علمیه خراسان آماده چاپ است

حصاری با اشاره به فعاليت رسمي انتشارات از سال ۹۷، عرضه ۵۳ عنوان كتاب در ۷۳ مجلد منتشر شده را از نتايج اين اقدام خواند و گفت:۳۰ اثر توسط انتشارات حوزه علمیه خراسان آماده چاپ است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «هادي حصاري» امروز(۱۳ آذر) در مراسم رونمایی از سامانه انتشارات حوزه علمیه خراسان با اشاره به فعاليت رسمي انتشارات از سال ۹۷ ، عرضه ۵۳ عنوان كتاب در ۷۳ مجلد منتشر شده را از نتايج اين اقدام خواند و يادآور شد كه ۳۰ اثر آماده چاپ است.

 

مدير انتشارات حوزه علميه خراسان ادامه داد: همه مخاطبان حوزوی و غير حوزوي در سراسر كشور مي توانند به سامانه انتشارات حوزه علميه خراسان و نمايشگاه دائمي كتاب به نشاني https://book.hozehkh.com براي تهيه كتاب هاي معارفي و درسي و كمك درسي حوزه دسترسي داشته باشند.

 

حصاري افزود: توليد محتواي ۸۰ درصد از آثار موجود انتشارات حوزه علميه خراسان توسط معاونت پژوهش حوزه علميه خراسان و بخش هاي تابعه اين معاونت بوده است همچنین به منظور ارائه بهتر خدمات، طبق تفاهم با خانه كتاب و شركت پست جمهوري اسلامي براي خريداران از انتشارات اين حوزه هزينه حداقلي پست در نظر گرفته است.

 

حصاری از برنامه ريزي انجام شده در حوزه نشر و چاپ و ايجاد نمايندگي در خراسان شمالي و جنوبي و نيز تعامل انجام شده براي راه اندازي نمايندگي در تهران و قم خبر داد و هماهنگي لازم براي حضور نمايندگي دائم در نجف اشرف با همكاري بنياد پژوهش هاي اسلامي آستان قدس رضوي را از ديگر اقدامات عنوان كرد.

 

مدير ترويج و گسترش پژوهش حوزه علميه خراسان نشر ديجيتال را از مواردي دانست كه در معاونت مربوطه در حال پيگيري است و در اين باره ابراز اميدواري كرد كه مسئله توسعه در بحث نشر ديجيتال به طور جد پيگيري شود.

کد خبر 1123316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha