حمایت عملی از تولید از اوجب واجبات است

عزیزی گفت: حمایت از تولید در عمل از اوجب واجبات است و حمایت از تولید موجب رفع مشکل اشتغال در جامعه نیز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «ابراهیم عزیزی»، امروز (شنبه 13 آذر) در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی شیراز و چند واحد صنعتی گفت: مدیران فارس باید از تولیدکنندگان و صنعتگران حمایت کامل کنند و مدیری که چوب لای چرخ تولید بگذارد، در فارس جایگاهی ندارد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حمایت از تولید در عمل از اوجب واجبات است و حمایت از تولید موجب رفع مشکل اشتغال در جامعه نیز خواهد شد.

وی اضافه کرد: توجه جدی به تولید و اشتغال در فارس باعث کاهش سایر مشکلات در جامعه نیز خواهد شد و مدیران استان باید نه تنها در زبان بلکه در عمل از تولید حمایت کنند تا چرخه اقتصاد کشور رونق بگیرد.

عزیزی تصریح کرد: حمایت از تولید رمز پیروزی مدیران است و با حمایت از صنعت گران به تمام اهداف خود خواهیم رسید و اصرار موکد به رفع موانع تولید در استان داریم.

وی افزود: تمام مدیران دستگاه های اجرایی استان که سهمی در رونق تولید دارند، مایه افخار استان فارس هستند و از مدیران دستگاه های اجرایی فارس خواستار ارتقای سطح نگاه و مدیریت در خصوص حمایت از تولید کنندگان واقعی هستیم.

عزیزی با اشاره به کار کردن مدیران در تراز دولت سیزدهم و نظام اسلامی گفت: برای صنعت گر باید فرش قرمز پهن کرد و بخشی از رفع موانع تولید به عهده نمایندگان مجلس شورای اسلامی است ودر نظام اسلامی ریاست نداریم بلکه همه مسئول و پاسخگو هستند و باید برای رفع موانع تولید تلاش کنیم.

کد خبر 1123325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha