اولین نمایشگاه توانمندی های معلولان عنبرآبادی گشایش یافت

عصر امروز ۱۳ آذر ماه هم زمان با رور جهانی معلولان اولین نمایشگاه توانمندی های معلولان در شهر عنبرآباد گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز ۱۳ آذر ماه هم زمان با رور جهانی معلولان اولین نمایشگاه توانمندی های معلولان در شهر عنبرآباد گشایش یافت.


«جواد ایزدی» در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، گفت: نمایشگاه توانمندی های معلولان این شهرستان،  بستری مناسب برای عرضه و فروش محصولات تولیدی آنها است.

 
سرپرست فرمانداری عنبرآباد خاطرنشان کرد: کمک به اشتغال پایدار و ایجاد درآمد برای مددجویان از اهداف اولیه و مهم این نمایشگاه و موارد مشابه است.


«خداداد سالار زاده» در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، گفت: به مناسبت روز جهانی معلولان نمایشگاه توانمندی های مددجویان بهزیستی شهرستان عنبرآباد با ۱۲غرفه برای اولین بار راه اندازی شد.


رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد افزود: این نمایشگاه شامل غرفه های آثار هنری، صنایع دستی، گلدوزی، خیاطی، فروش محصولات کشاورزی، فروش انواع نان محلی و غیره است که عصر امروز گشایش یافت.


وی کمک به اشتغال و ایجاد درآمد برای مددجویان و ایجاد بستری برای عرضه و فروش محصولات تولیدی معلولان را از اهداف این نمایشگاه، برشمرد و ابراز کرد: این نمایشگاه فرصتی را فراهم کرده تا شهروندان با هنر و توانمندی های معلولان شهرستان بیشتر آشنا شوند.


سالار زاده خاطرنشان کرد: برای رفع دغدغه معلولان در بخش اشتغال از تمام ظرفیت ها و پتانسیل ها استفاده خواهیم کرد و امیدواریم مردم و مسئولین با بازدید و خرید از این نمایشگاه از مددجویان بهزیستی حمایت کنند.


رئیس اداره بهزیستی شهرستان عنبرآباد در خاتمه عنوان کرد: این نمایشگاه در محل پارک لاله های گمنام روبروی شهرداری دایر برای بازدید عموم دایر شده است و از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر روز دوشنبه فعالیت دارد.


شایان ذکر است؛ اولین نمایشگاه توانمندی های معلولان شهرستان عنبرآباد عصر امروز با حضور فرماندار، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی، مدیر آموزش و پرورش، رئیس اداره بهزیستی و جمعی دیگر از مسئولین این شهرستان گشایش یافت.

کد خبر 1123330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha