تیم رصد اجرای مصوبات ستاد کرونای چهارمحال و بختیاری تشکیل شود

استاندار چهارمحال و بختیاری، پیشگیری برای مقابله با ویروس کرونا را اولویت برنامه‌ها دانست و گفت: در راستای نظارت بر اجرای مصوبات تیم رصد و پیگیری با محوریت دانشگاه علوم پزشکی تشکیل شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» امروز (شنبه ۱۳ آذر) در نشست استانی ستاد مقابله با کرونا که پس از ارتباط ویدئو کنفرانسی با ستاد ملی کرونا برگزار شد، اظهار داشت: پیشگیری مهمترین راهکار برای مهار ویروس کرونا است چراکه اگر پیشگیری را جدی بگیریم موج بعدی شکل نمی‌گیرد و اگر نسبت به آن کم‌توجهی شود باید برای موج بعدی خود را آماده کنیم.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مقابله با کرونا نیازمند کار عملیاتی و قرارگاهی است، تصریح کرد: فوت یک بیمار در استان هم زیاد است و باید میزان فوتی در استان به صفر برسد و روند ابتلا به کمترین حد خود برسد.

 

وی پیگیری اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا را از اهمیت بالایی دانست و گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تیم‌هایی را برای رصد چگونگی اجرای مصوبات مامور کنند.

 

حیدری تصریح کرد: در نشست پیشین ستاد استانی مقابله با کرونا مقرر شد تا با بهره‌گیری از تریبون‌های نماز جمعه و جماعات، آموزش و پرورش و رسانه‌ها مردم به رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن تشویق شوند که می‌طلبد گزارشی در خصوص اجرای این مصوبه در نشست بعدی ستاد کرونا ارائه شود.

 

حیدری با قدردانی از تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار داشت: همه دستگاه‌ها علوم پزشکی استان را برای مهار و مقابله با ویروس کرونا یاری دهند.

 

وی ادامه داد: مدیرکل آموزش و پرورش استان طی ابلاغی به نواحی مختلف علت اینکه چرا برخی دانش‌آموزان واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند را پیگیری و از والدین آنها بخواهند تا هر سریع‌تر نسبت به آن اقدام شود.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هر قشری باید متناسب با جمعیت هدف خود نسبت به فرهنگسازی برای تزریق واکسن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی بپردازد، افزود: یکی از مهمترین این اقشار اصناف هستند و دانشگاه علوم پزشکی باید بر نحوه رعایت پروتکل‌ها در این قشر نظات جدی داشته باشد.

 

کد خبر 1123336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha