محرومیت زدایی جز ماموریت های ارتش است/ تقویت ظرفیت نظامی و خدمت رسانی

امیر سرتیپ آذرافروز با اشاره به خدمات عام المنفعه ارتش گفت: محرومیت زدایی جز ماموریت های و شعار ارتش در خدمت به مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، امیر سرتیپ «محسن آذرافروز« در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز هوانیروز و تبیین ماموریت‌های ارتش در خدمت رسانی اظهارداشت: محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم جز ماموریت ها و در راستای تحقق شعار ارتش فدای ملت است که در توسط یگان های مختلف انجام می شود.

 

ارشد نظامی ارتش در اصفهان، چهارمحال بختیاری و یزد افزود: ارتش در دوران دفاع مقدس و شرایط اضطرار جنگی وظیفه دفاع از تمامیت ارضی را دارد و در صلح نیز ضمن تلاش برای حفظ امنیت و آمادگی دفاعی در محرومیت زدایی و کمک به رفع نیازهای بخش های مختلف با دیگر دستگاه ها همکاری دارد.

وی ادامه داد: دوران کرونا نمونه از زمان هایی بود که این نهاد نظامی مثل دیگر دستگاه ها در کنار همدیگر بری خدمت به مردم و مبارزه با این ویروس در تلاش بودند.

 

امیر سرتیپ آذرافروز با اشارزه به اینکه روحیه خدمت رسانی در بین نیروهای این یگان نهادینه و فعال است، تصریح کرد: خدمت رسانی در حال انجام و برای کمک به شرایط بحرانی نیروهای مختلف این نهاد از جمله هوانیروز پیشتاز هستند.

 

*تقویت ظرفیت نظامی و خدمت رسانی

 

وی با اشاره به توسعه خدمات نیروی زمینی و تقویت آموزش های نظامی و حرفه ای برای کارکنان این یگان اذعان داشت: آموزش آکادمیک برای ارتقا سطح آگاهی و مدرک پرسنل در مرکز علمی و کاربردی ارتش انجام شده و بسیاری از پرسنل در حال آموزش هستند.

آذرافروز ادامه داد: برای محرومیت زدایی در مناطق شرق اصفهان و بخش های محروم اصفهان وارد شده و طرح هایی مثل برق رسانی و راه سازی را در حال انجام دارد.

 

وی به توان نظامی و تقویت امکانات در این حوزه نیز اشاره کرد و گفت: از توسعه امکانات غافل نیستیم و در هر شرایطی آمادگی دفاعی را حفظ می کنیم.

کد خبر 1123369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha