ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز در هفته ای که گذشت

ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در هفته ای که گذشت شاهد برپایی دوره های آموزشی، نشست رابطان با محوریت فهما و حضور رییس دبیرخانه شورای سیاست گذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ها اختصاص یافت.

خبرگزاری شبستان - البرز: ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در هفته ای که گذشت شاهد برپایی دوره های آموزشی، نشست رابطان با محوریت فهما و حضور رییس دبیرخانه شورای سیاست گذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ها اختصاص یافت. 

 

بازدید از برترین کانون فرهنگی هنری فهما البرز

 

در هفته ای که گذشت، « حسین براتی» با حضور در ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز از نزدیک در جریان روند فعالیت های کانون مسجد قرار گرفت و در ادامه از کانون فرهنگی هنری شهید مطهری مسجد جامع رزکان نو بازدید به عمل آورد. 

 

مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری ستاد فهما طی این سفر یکروزه در جمع اعضای کانون فرهنگی هنری شهید مطهری گفت: کانون فرهنگی هنری شهید مطهری از جمله کانون های شاخص در جریان برپایی کارگاه های مهارت افزایی، اشتغالزایی و خودکفایی بچه های مسجد است. 

 

وی اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهید مطهری با حضور نخبگان مسجدی نسبت به جریان افزایی برنامه های مسجد در عرصه بیانیه گام دوم به خوبی عمل کرده است مهم نشان از اعضاء خوش فکر است. 

 

مسئول دبیرخانه شورای سیاست گذاری ستاد فهما خاطرنشان کرد: موازی کاری یکی از مشکلات و مسائلی است که در مساجد شاهد هستیم، سامانه بچه های مسجد و طرح ملی فهما ۱۴۰۰ این امکان را فراهم کرده است تا با ساز و کاری بهتر و منسجمی نسبت به پیشبرد اهداف مسجد فعالیت کنیم. 

 

برپایی دوره آموزشی فهما با حضور کارشناسان و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد 

 

« حجت الاسلام کاظم شکری» در جریان برپایی طرح ملی فهما در سومین سال متوالی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: یکی از اقدامات صورت گرفته به منظور برپایی هرچه بهتر طرح ملی فهما، برگزاری دوره های آموزشی است. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: سامانه بچه های مسجد در قالب رواق های هنری و فرهنگی و ثبت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مسجد در سومین دوره فهما ۱۴۰۰نسبت به امتیازدهی فعال است. 

 

 

وی با اشاره به ضرورت ارائه گزارش عملکرد ستاد فهما بیان کرد: ارزیابی عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب طرح ملی فهما از سال ۹۸ اجرا و تا سال جاری ادامه دارد. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: دستاورد کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب طرح ملی فهما قابل ارزیابی و نتیجه گیری است. 

 

فعالیت کانون های مساجد فرا استانی و فرا ملی است

 

از دیگر برنامه های ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در هفته ای که گذشت، مرتبط با نشست هایی است که با مدیران و رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد با محوریت فهما برگزار شد. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز طی نشست با مسئول خانه سرود باشگاه هم صدا که در هفته گذشته برپا شد گفت: ظرفیت بچه های مسجد در زمینه گروه های سرود کانون های مساجد البرز قابلیت فعالیت در عرصه فرا استانی دارد. 

 

به گفته وی، جوانان و نوجوانان مسجدی با حضور در گروه های سرود تراز اسلامی نسبت به اشاعه فرهنگ و آرمان های انقلاب اسلامی  پیشگام هستند. 

 

 

مدیر ستاد کانون های های فرهنگی هنری مساجد البرز در ادامه از کسب موفقیت گروه دانشجویی ققنوس اشاره کرد و گفت: چشم انداز دیده شده در طرح ملی فهما می تواند ظرفیت های بالقوه کانون های مساجد را بالفعل کند. 

 

حسن شهبازی نیز در این نشست صمیمانه بیان کرد: یکی از افتخارات ام فعالیت در عرصه مسجد است، که در این خصوص در بخش اول نواهای انقلابی رتبه برتر را کسب کردم و این امید را دارم که در این خصوص فعالیت های موثری صورت گیرد. 

 

کد خبر 1123390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha