قرآن کتابت شده برای اهدا به مقام معظم رهبری در همدان رونمایی شد

قرآن کریم کتابت شده برای اهدا به رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) طی آیینی همزمان با بزرگداشت استاد مرتضی شعبانی در مرکز همایش‌های بین‌المللی(تالار قرآن) شهرداری همدان رونمایی شد.

«هاشم سعیدی شکوه» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در این آیین یک جلد قرآن کریم که با خط استاد شعبانی کتابت شده، برای اهدا به رهبر معظم انقلاب اسلامی، رونمایی شد.

 

مدیر موسسات قرآنی استان همدان ، به تبیین و بیان اهمیت قرآن کریم در زندگی دنیوی و اخروی پرداخت و افزود: قرآن کریم بعنوان کلام الله براى همه امور زندگى انسان پیام دارد.

 

وی با بیان اینکه که عظمت قرآن کریم خیلی زیاد و ارزشمند است افزود: درخشش این نور الهى به گونه اى است که دوست و دشمن را به بیان عظمت آن واداشته است

 

سعیدی شکوه  با تأکید بر لزوم ترویج آموزه‌های قرآنی و تربیت جامعه قرآنی است تأکید کرد: جامعه‌ای که با قرآن زندگی کند، بزرگ می‌اندیشد، جامعه‌ای که قرآن آن را معرفی می‌کند، بستر مودت‌ها، مرحمت‌ها و بستر عشق و علاقه و محبت به دیگران است.

 

وی با اشاره به اینکه هنر، نباید انسان را از خود جدا کند، عنوان کرد: هنر آن چیزی است که روح انسان را بزرگ و عواطف او را توسعه دهد؛ هنر باید در خدمت حق و حقیقت باشد و  بتواند جامعه را به سمت انسانیت توسعه دهد.

 

کد خبر 1123399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha