شهدای مدافع سلامت حافظان امنیت ملی هستند

آقامیری گفت: شهدای مدافع سلامت قهرمان بهداشت و درمان و حافظان امنیت ملی محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «سید حسین آقا میری»، شب گذشته (شنبه ۱۳ آذر) در یادواره شهدای دانشگاه های علوم پزشکی منطقه پنج کشور که به در جهرم برگزار شد، گفت: شهدای مدافع سلامت رهروان شهدای دفاع مقدس و تربیت یافتگان انقلاب هستند و هرگز از یاد نمی روند.

 

این کارشناس مذهبی افزود: شهدای سلامت با جانفشانی خود، از عزت و اقتدار ایران اسلامی حفاظت کردند و نگذاشتند تا اپیدمی و بیماری سخت کرونا  ابزار استیلای بیگانگان و اجنبیان شود.

 

وی ادامه داد: تلاش و کوشش دانشمندان ایرانی در تولید و خودکفایی واکسن ضد کرونا و اقسام داروهای مورد نیاز ستودنی است.

 

آقامیری تاکید کرد: سروقامتان جبهه سلامت، زنان و مردانی که لباس رزمشان سپید است و در میدان جنگ ایستاده اند تا جان خود را در راه سلامت جامعه فدا کنند آنها برای نجات جان بیمارشان خود را سپر کرده اند.

 

وی بیان کرد:  در برابر همه این فداکاری و ایثار زبان برای قدردانی قاصر است و تنها می‌توان سر تعظیم در مقابل این همه بزرگواری  فرود آورد و سلامتی را از عمق وجود برای این فرشتگان زمینی آرزو کرد.

 

این کارشناس مذهبی در پایان، ضمن یادکرد از همه ی شهدا، از همسر شهید والامقام مدافع سلامت جهرم یاد کرد که از پرستاران کوشای کادر درمان هستند و  از ایشان به عنوان اسوه صبر نام برد که در ایام بیماری همسر شهيدش، سنگر مبارزه و مقابله را رها نکرد و مسیر خدمت را ادامه داد.

کد خبر 1123423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha