شهدای مدافع سلامت ایثارگران مقابله با بیماری کرونا هستند

رضایی گفت: در بحران کرونا شهدای مدافع سلامت در راه نجات بیماران با ایثار در جبهه مقابله با بیماری ایستادند و فداکارانه جانشان را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «ابوالقاسم رضایی»، شب گذشته (شنبه ۱۳ آذر) در اولین یادواره شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: شهیدان نیکو رفیقانی هستند که هر کس می بایست در زندگی آنها را الگو و سرمشق خود قرار دهد.

 

فرمانده ارشد ارتش استان های فارس و کهگیلویه و بویر احمد افزود: شهدای عزیز از افتخارات نظام جمهوری اسلامی هستند که شجاعانه و فداکارانه جانشان را در راه میهن نثار کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: در بحران کرونا شهدای مدافع سلامت در راه نجات بیماران با ایثار در جبهه مقابله با بیماری ایستادند و فداکارانه جانشان را از دست دادند، مرتبه این عزیزان وصف ناشدنی است.

 

به گزارش شبستان، دهمین یادواره شهدای دانشگاه علوم پزشکی جهرم امسال بصورت منطقه ای و با حضور دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، فسا، لارستان، گراش، یاسوج، بوشهر و بندرعباس برگزار شده است

 

هدف  از برگزاری این برنامه با شکوه تجلیل از مقام شامخ شهدا و گرامی داشتن نام شهدای سلامت است که با ایثار و فداکاری جانشان را برای مقابله با بیماری کرونا و نجات جان بیماران از دست داده اند.

 

کد خبر 1123440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha