مسابقه نقاشی «دختران زینبی» در طبس  برگزار می شود

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس گفت: مسابقه نقاشی «دختران زینبی» به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) توسط این کانون با موضوع نقش حضرت زینب(س) در واقعه کربلابرای گروه سنی ۴ تا ۱۵ سال برگزار می شود.

«یوسف بخشایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) تصمیم گرفته است تا برنامه های مختلفی را اجرا کند.

 

 

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس در ادامه بیان کرد: در روز و شب ولادت حضرت زینب (س) مراسم جشنی با رعایت پروتکل های بهداشتی و در فضای باز مسجد همراه با سخنرانی و مولودی خوانی و برنامه های شاد دیگری توسط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس برگزار خواهد شد.

 

 

وی ادامه داد: به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار اعضای کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس در نظر دارند تا به دیدار یکی از پرستاران این روستا جهت تجلیل و تبریک بروند.

 

 

بخشایی با اشاره به اینکه مسابقه نقاشی «دختران زینبی» به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) توسط کانون برگزار می شود، افزود: موضوع این مسابقه درخصوص نقش حضرت زینب(س) در واقعه کربلا است و گروه سنی 4 تا 15 سال می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

 

رابط کانون فرهنگی هنری شهدای دهنو طبس عنوان کرد: در روز ولادت حضرت زینب (س) اعضای این کانون در نظر دارد تا با افراد مسن و از کار افتاده و تنهای این روستا دیداری داشته باشند.

 

 

کد خبر 1123455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha