عزم جدی شورای شهر زنجان برای انتخاب شهردار زنجان در هفته جاری

مرادلو از تعیین تکلیف انتخاب شهردار در هفته جاری خبر داد و گفت: با وجود اینکه ۲ ماه از دوره دوم سرپرستی سلطانی محمدی باقی مانده است ولی شورا تلاش می کند شهردار زنجان انتخاب شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در جمع خبرنگاران در پاسخ به آخرین وضعیت انتخاب شهردار گفت: مقرر شده بود جلسه ای با حضور اعضای شورا در خصوص تکلیف انتخاب شهردار برگزار شود ولی به دلیل عدم حضور برخی از اعضا در استان این جلسه برگزار نشد.

 

منصور مرادلو با بیان اینکه جلسه غیرعلنی امروز برای انتخاب شهردار تشکیل خواهد شد، گفت: تلاش می‌کنیم شهردار زنجان با رای بالای اعضای شورای شهر انتخاب شود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه شهردار زنجان طی هفته جاری انتخاب می‌شود، گفت: یک حالت این است که شهردار زنجان از بین 6 گزینه باقیمانده قبلی باشد اما نفرات دیگری نیز مطرح می‌شوند که ممکن است به آن مسیر هم برویم.

 

وی با بیان اینکه تاکید وزارت کشور بر این است که تکلیف انتخاب شهردار سریعتر تعیین شود، اظهار داشت: طبق قانون، مدت سرپرستی منصور سلطانی‌محمدی، یک دوره دیگر تمدید شده که 2 ماه از دوره دوم سرپرستی وی باقی مانده اما تلاش می‌کنیم که شهرداری زنجان هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برخی افراد در زمان جمع‌آوری رزومه توسط شورا، خود را آماده کرده بودند اما بنا به دلایلی از ارائه رزومه کاریشان خودداری کردند اما امروز حاضرند رزومه خود را برای گزینه شهرداری ارائه دهند.

 

به گفته رئیس شورای شهر زنجان، امیدواریم فرد توانمند و قوی برای شهرداری زنجان انتخاب شود و این قول را می‌دهیم که کاستی‌های گذشته جبران می‌شود و تلاش بر این است که انتخاب شهردار با یک اراده، همت و رضایتمندی حاصل شود.

کد خبر 1123456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha