مدافعان سلامت در منطقه غلامان تجلیل شدند

مدافعان سلامت منطقه غلامان در راستای اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» به همت کانون فرهنگی و هنری چشمه کوثر روستای سوخسو انقلاب تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «هاشم شیرازیان» در آئین تجلیل از مدافعان سلامت شهر راز با اشاره به اهمیت سلامت روح و جان، گفت: با حضور در محافل و مجالس دینی و قرآنی و نماز اول وقت، می توان سلامت روح و جان خود و خانواده را بیمه کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی با بیان اینکه اهالی مسجد همواره در همه حوزه های کمک رسانی حضوری فعال داشته و دارند، مصداق این موضوع را در حوزه اجرای طرح مواسات و کمک های مومنانه و کمک های معیشتی به افراد متضرر از کرونا نام برد.

 

وی، توزیع مواد ضدعفونی کننده و تلاش برای دعوت مردم در بحث واکسیناسیون را از دیگر فعالیت های بچه مسجدی ها اعلام کرد و افزود: فعالان مساجد در هر لحظه و مکانی که جامعه نیاز به کمک داشته، لبیک گفته و حاضر شده اند.

 

شیرازیان به ماموریت ستاد کانون های مساجد اشاره کرد و با بیان اینکه حضور در مساجد، فعال کردن گروه های سرود و کتابخانه مسجد و نشست های آموزشی برای خانواده ها و دانش آموزان بخشی از این برنامه هاست، اظهارکرد: اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» با هدف تجلیل از فعالان قرآنی، خانواده شهدا و مدافعان سلامت هم از دیگر فعالیت ها به شمار می رود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی افزود: امروز و در راستای اجرای طرح «سه شنبه های تکریم» از هفت فعال حوزه سلامت به عنوان «سفیران سلامت» در منطقه غلامان تجلیل می شود.

 

گفتنی است؛ در حاشیه این برنامه، جشنواره غذاهای بومی و محلی هم برگزار و از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

 

این آئین با حضور امام جمعه غلامان، بخشدار و رییس شبکه بهداشت راز در مدرسه ابتدایی روستای سوخسو انقلاب منطقه غلامان برگزار شد.

 

 

کد خبر 1123493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha