برگزاری محافل قرآنی زمینه‌ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: برگزاری محافل قرآنی زمینه‌ساز کاهش آسیب‌ها و رهایی جوانان از ناهنجاری‌های اجتماعی است.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان، با بیان اینکه تلاوت آیات الهی زمینه‌ساز تقوا پیشگی انسان به‌شمار می‌رود، اظهار کرد: قرآن کتاب آسمانی است که تلاوت و عمل به آن موجب سعادت دنیوی و اخروی در زندگی انسان می‌شود.

 

وی افزود: برگزاری محفل‌های انس با قرآن زمینه‌ساز رهایی جوانان از ناهنجاری‌های اجتماعی است.

 

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا با بیان اینکه نقش ارزنده قرآن در جامعه اسلامی برای رسیدن به سعادت و کمال انسانی مؤثر و غیرقابل انکار است، بیان کرد: جامعه نیز نسبت به مسائل قرآنی باید پیشگام باشد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار با بیان اینکه ارزش و اهمیت قرآن و تأثیر آن در زندگی بر هیچ کس پوشیده نیست، یادآور شد: قرآن کتاب آسمانی و راه‌گشا و حلال تمامی مسائل و مشکلات و برطرف‌کننده خواست‌های دنیوی و اخروی انسان‌ها و منبع عظیم ثروت برای ترقی و پیشرفت بشریت است.

 

وی اضافه کرد: نهادینه‌شدن آموزه‌های قرآن در متن جامعه از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است و همه باید برای ترویج آموزه‌های قرآنی در جامعه گام برداریم و به دستورات و فرامین کتاب الهی عمل کنیم.

کد خبر 1123508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha